19. Thank You

14 3 0
                                    

.
.

.
.

"Hurm.. Pagi td, sy dah call Mr.Bang.. Jadi, sy nk bgthu yg smlm last day, awk smua jdi BodyGuard kluarga Bae.."eun hwa ckp dgn muka serious.. Yoongi trkejut

Huh?? Tp unnie, bukn dorg ade mase lg sbulan ke?? Knapa tiba2?? "Soo min tk phm..

"Yup mmg spatutnya lg sbulan tp kita dlm keadaan baik tnpa ancaman.. Mgkin ade org lain at luar sana yg lebih prlukn bodyguard yg trbaik mcm dorg nie utk lindungi dorg.. Kptsan unnie muktamad.. Mr.yoongi, sy dh bg duit reward pd mr.bang.. Kamu akn dpt bayaran kamu and sdikit reward dari sy.. Terima kasih bnyk kpd mr.yoongi and team krana melindungi sy dan adik2 sy.. Minta maaf kalau ade apa2 salah spnjang tempoh pnjagaan tu.."eun hwa ckp dgn tegas.. Na-hee, jeongha and hea tunduk.. Dorg rasa nie yg trbaik, dari aty dorg disakiti..

"Unnie.."yoora cube brsuara tp eun hwa ptong kata2 yoora..

"Hanie, unnie tk rasa nk drive.. Boleh hanie hntar unnie?? Balik nnty unnie naik teksi.."eun hwa pndang hanie..

"Hurm... Apa kata kita bwk van daddy?? Biar hanie hntar smua and ambil smua.. Kita boleh bonding time?? "Hanie bg saranan..

"Good idea.. Unnie prgi check van tu.."eun hwa bgun and kluar dari ruang makan..

"Hurm hea, boleh tk unnie ikot hea, kdai unnie tk siap lg.."jeongha pndang hea..

"Of course you can.. Atleast hari nie hea ade teman.."hea snyum..

"Oh ye.. Terima kasih jungkook.. Awk jaga sy dgn baik.." Hea tunduk hormat and kluar..

"Yup hoseok, awk pun jga sy dgn baik.. Maaf sbb awk hmpir beku and trbakar sbb sy.. Sy harap lpas nie awk akn lindungi org yg lebih mudah.. Thank You.."jeongha tunduk hormat and kluar ikot hea.. Na-hee brdiri..

"Terima kasih kim taehyung.."na-hee tunduk hormat and kluar.. Hanie pndang soo min and yoora..

"Something happen right?? Gaya eun hwa unnie sama mcm masa kita hilang daddy and mommy.. Dia brsikap mcm tu utk sorokkn prasaan dia kn.."yoora tunduk..

"Hurm.. Yoora and soo min nk ikot unnie juga kn?? "

"Maaf...tp memandangkn hari nie last day kami, boleh tk sy nk hntar cik soo min.."jin brsuara.. Soo min pndang hanie..

"Boleh... Prgi la.. Balik unnie ambil ye.."

"Ok... Soo min prgi bgthu eun hwa unnie.."

"Eh jgn.. Biar unnie yg bgthu.. Soo min prgi dgn jin.. Prgi cpat.."hanie tahan soo min.. Jin brdiri and tunduk hormat at hanie.. Dia kluar dgn soo min..

"Yoora?? " yoora pndang namjoon.. Namjoon nmpk teragak2..

"Ok.. Yoora ikot..."

"Sy akn hntar yoora.."namjoon mnyampuk.. Yoora pndang namjoon...

"Are u okay with that yoora?? "Hanie pndang yoora, yoora angguk...

"Ok.. Nnty balik unnie ambil.."hanie snyum.. Yoora kiss pipi hanie and kluar dgn namjoon.. Hanie pndang yoongi, taehyung, hoseok and jungkook...

"Yoongi oppa.. Eun hwa unnie msty ambil masa semalaman utk buat kptsan tu.. Sy tk thu apa yg jdi antara kamu brdua, tp unnie slalu buat mcm tu kalau dia nk sorok prasaan dia.. Mgkin ini yg dia rasa trbaik utk kami.. Terima kasih bnyk kpd kamu brempat, ade yg cedera masa lindungi adik2 sy and unnie sy.. Thank You so much.. Kami adik bradik trhutang budi kpd kamu smua.. Dan kalau ade antara kamu yg jmpa jimin, smpai kn ucapan terima kasih kpd dia ye.. Kalau ade apa2 mslh kamu smua sntiasa dialu alukn dlm OUR SMALL WORLD nie.."hanie brdiri.. Dia tunduk hormat and tggalkn bodyguard2 tu.. Yoongi gnggam pnumbuk.. Dia tk sgka breakfast nie akn jd breakfast terakhir dia dgn eun hwa.. Hanie prgi msuk dlm van..

OUR SMALL WORLD (우리의 작은 세계 )Where stories live. Discover now