Част 11

463 24 13
                                    

Глт. Алекс.
Събудих се от алармата. Да днес е Понеделник. Тогава се сетих за снощи. Още не мога да повярвам , че Кук ми предложи. Супер съм щастлива. Влязох в банята и извърших сутрешните си процедури. Облякох се и излязох. По пътя видях Божито.
- Алекс. Здравей.
- Здрасти.
- Е. Какво стана снощи?
- Брат ти не ти ли каза?
- Да но искам да чуя от теб , че аз съм права, а ти сгреши.
- Ох. Добре. Аз сгреших.
- Само така. Та какво стана? Как ти предложи? Той ми каза само , че сте гаджета.
- Ами първо ме заведе на кино , после за сладолед, после отидохме на едно страхотно място, призна ми по много сладък начин, целуна ме. Беше страхотно.
- Радвам се. Мисля , че ти си правилната за брат ми.
- А той къде е?
- Ами г-н Лошо момче е във вкъщи и спи.
- Аха. Обаче се притеснявам.
- За какво?
- Ами за всички. Какво ще кажат като разберат , че най-популярното момче е с една зубърка.
- Хей. Ти си страхотна. И щом брат ми е избрал теб на него няма да му пука за чуждото мнение. Той те обича. Като се прибра почна да подскача , да пищи и направо сияеше.
- Наистина ли?
- Да. Повярвай ми. Той обича само и единствено теб. А виж вече сме в училище. Да влизаме.- ние влязохме в училище. Като отварях шкафчето си някой уви ръце около мен. Обърнах се и видях , че това е Куки. Аз го прегърнах , а той ме придърпа супер силно към него. Не мога да повярвам колко съм влюбена в него.
- Как си любима?
- Добре. Ами ти?
- Ами не спах добре, защото не беше да мен.
- Може някой път и това да стане.
- Ще те чакам. Хайде да вървим към класната стая.
- Кук може ли да те попитам нещо?
- Разбира се любов питай.
- Ами исках да те питам , дали искаш да не се правим на гаджета в училище?
- Защо? Да не би да си размислила и да не искаш да си с мен-каза с много натъжен тон , а усмивката му помръкна.
- Не не не. Искам да сме заедно.
- А защо не искаш да показвам колко те обичам?
- Не искам да те засрамвам.
- Да ме засрамваш? За какво говориш?
- Ами ти си най-популярното момче в училище, а аз съм една зубърка и-тук той ме прекъсна с целувка. Аз разбира се отвърнах. После той се отдръпна от мен и каза:
- Мен не ме интересува това. Ти си най-важното нещо за мен и искам да показвам на всички колко те обичам. А всички кифли не значат нищо за мен. Искам да запомниш това. Знаеш, че не обичам да повтарям. Обичам те и не ме интересува чуждото мнение. Даже смятам да направя това- той отиде по следата на коридора и започна да вика- ХЕЙ ВСИЧКИ . ЧУЙТЕ. АЗ И АЛЕКС СМЕ ЗАЕДНО. ТЯ Е ЗАЕТА С МЕН. ЗАТОВА АКО СЕ ДОБЛИЖИТЕ ДО НЕЯ ЩЕ ВИ КАСТРИРАМ. ДА Е ЯСНО- опитах се да го спра но не стана.
- Кук защо го направи.
- За да знаят, че ти си моя и само моя.- каза и ме целуна по бузата. След това хвана ръката ми отидохме към класната стая. Аз седях до Божито , а Кук до Джимин. Той отиде до нас и каза на Божито:
- Може ли ти да седнеш до Джимин , а аз до Алекс?
- Добре.-каза тя и се измести до Джимин.
- Ох. Няма отърване от теб.
- Трябваше да го знаеш Слади.
- Слади ли?
- Прякор. Един от многото. Защо? Не ти ли харесва?
- Не. Харесва ми.
- Радвам се- каза и през вратата влезе Мади , следвана от нейните слуги. Аз се притесних. Явно и Кук забеляза и хвана ръката ми и ме издърпа в скута му.
- Спокойно Слади. Аз съм тук. Няма да позволя да ти направи нещо.-каза и ме целуна по бузата. Мади ни видя и ме изгледа на кръв. Не се успокоих заради думите на Кук. И така започна часа , а аз още стоях у скута на гаджето ми.

Любовта между две противоположностиTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang