Sluneční paprsky a mámin hlas mě pomalu probudili. ,,Maddy vstávej, už jsme tady"pomalu jsem se narovnala, po několika hodinách v autě mě příšerně bolela záda.
,,Tady začíná můj nový začátek"zašeptala jsem si pro sebe frázi, kterou mi taťka opakuje několik posledních dnů a vystoupila z auta.
Abych vám vysvětlila tuto situaci, právě jsem se přestěhovala s mamkou a taťkou z Londýna do San Jose. Jeden z hlavních důvodů jsem byla já. Po těch událostech, které se mi v Londýně stali jsem tam už nemohla dál bydlet a když taťkovi nabídli vedení hlavní pobočky banky, ve které pracuje, která se nachází právě tady v Americe, bylo rozhodnuto. Můj jediný sen je zapomenout na všechno, co se stalo a prostě začít znovu.
Vystoupila jsem z auta a rozhlédla jsem se. Svítilo sluníčko a bylo teplo, to se v Londýně skoro nikdy nestávalo. Taťka měl rád, když všechno bylo vždy perfektně připravené a to platilo i o našem stěhování.
Pomalu jsem vešla na zahradu našeho nového domu, který byl opravdu nádherný. I když mi to původně trošku vadilo, tak jsem nyní byla ráda, že taťka nechal nějaké své známé, aby nám to zde zařídili, abychom přijeli už do vybaveného domu.
Rovnou jsem zamířila do mého nového pokoje a musím říct, že jsem byla nadšená. Všechno bylo tak, jak jsem vždy chtěla. Dokonce jsem měla i speciální šatnu, jako jsem vždy chtěla. Náš byt v Londýně byl sice obrovský, ale na mou šatnu už místo nezbývalo. Vybalila jsem si oblečení, netrvalo to moc dlouho, protože jsem většinu oblečení nechala v Londýně s tím, že si tady koupím nové.
Rychle jsem si skočila do koupelny, umyla se, oblékla se do pyžama a poté jsem si už konečně lehla do postele. Ještě, než jsem šla spát jsem se zkontrolovala všechny sociální sítě. ,,Tohohle zlozvyku by ses měla zbavit, Maddy"řekl mi hlas v mé hlavě. Než jsem nad tím ale stihla více přemýšlet, usnula jsem.
ČTEŠ
If the world was ending...
FanficJá vím, ty víš, my víme, že jsme nebyli stvořeni jeden pro druhého. Ale kdyby svět končil... přišel bys za mnou, že jo ?