2.) Pimasz elme

53 6 0
                                    

Zora riadtan ült fel az ágyon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Zora riadtan ült fel az ágyon. Orvosi ágy, pityegő gépek, beszűrődő fény. Hát nem a sivatagba érezte magát az biztos. Mikor egy meleg kéz lassan végig siklott a térdénél, végre elnézett jobbra. A nő, aki megmentette, ott ült egy széken. Maria Hill. SHIELD-es. Zora már hallott róluk, de nem sok mindent lehetett tudni a szervezetről. A Barlev lány kissé feljebb ült, de mire kinyitotta volna a száját, a sötétbarna hajú ügynök megszólalt.
— A bázisodon vagyunk, az orvosi szárnyba. A lőtt sebed miatt nem igen mozognék egyelőre — mosolyodott el a nő. Zora zavartan pislogott körbe. Még sosem volt orvosi szárnyba sérülés miatt. Mindig csak a szokásos vérvételek és rutinvizsgálatok miatt járt be.
— Köszönöm — suttogta, a hangja meg-megtört a hangoknál.
— Ne nekem köszönd — rázta a fejét a SHIELD-es. — A csapatod hívta az erősítést és így is csak éppen, hogy odaértünk.
— Morris? — élesen beszívta a levegőt a bolgár, miközben felült. — A férfi, aki a csapatomból ott maradt. Akiért visszamentem, ő jól van?
— A kanadai? — Zora csak bólintott. — Á, igen jól van. Agyrázkódással és pár karcolással megúszta. A naggyát a robbanásnak te kaptad.
— Mikor mehetek vissza terepre? — Maria oldalra biccentette a fejét. Majd hosszasan elidőzve körül pásztázta a sérült arcát.
— Már értem, hogy Fury miért téged választott ki — majd felállt és kisétált.

Mikor újra nyílt az ajtó az A csapat tagjai csörtettek be rajta. Zora félrerakva a könyvet, amit olvasott, mosolyogva nézett végig rajtuk. A pilótája az ágyára ült, közvetlen a lány mellé, az újoncuk a székre huppant le, Morris szintén egy széket húzott közelebb, a többiek pedig az ágy végénél álltak meg.
— Hogy érzed magad tábornok? — kérdezte az orosz akcentusával Smirnov. A Barlev lány csak mosolyogva megingatta a fejét.
— A doki azt mondta, hogy a seb két-három hét múlva teljesen rendbe jön, ha nem játszadozom vele. A térdemnek egy hónapot adott. Utána rehabilitációra kell járnom másfél hétig és újra mehetek terepre. — Walters szemei összeszűkültek.
— Még nem beszéltek veled az állásról?
— Milyen állásról? — nézett el Zora az ölében lévő kezeiről, a német férfi szemébe.
— A SHIELD egy állást akar neked adni — szólt közbe az újoncuk.
— Mondanánk, hogy ne menj — vonta meg a vállát Patel — de nagyon jó helyen lennél. Ott is pikk-pakk a ranglista tetején kötnél ki.
— Ha megunod is lesz lehetőséged. Mi mindig visszavárunk — mosolygott rá a bekötözött fejű Morris. Zora csak elhúzta a száját.
— Nem szívesen hagyom itt a csapatomat. Velem amúgy sem beszélt még senki, semmiféle állásról. — Ekkor lépett be egy magas sötétbőrű férfi, akinek az egyik szeme le volt takarva. Elegánsan volt öltözve, a többi férfi hozzá képest játszós ruhát viselt. Mindenki kicsit kihúzta magát a helyiségbe, a sérült lányon kívül, mikor belépett.
— Üdvözlöm uraim. Hölgyeim. Barlev tábornokkal szeretnék beszélni. Négyszemközt. — Mindenki másodpercek alatt eltűnt a helyiségből. Valahol az ágyon fekvő lány is valahogy próbált volna elteleportálni, de sajnos nem voltak ilyen képességei. — Hogy van tábornok?
— Köszönöm, egész jól... — itt a férfi neve következett volna, de a lány megakadt. Nem is tudta a nevét.
— Nicholas Joseph Fury. A SHIELD igazgatója. Az egyik ügynökömmel már találkozott. Hill hozta haza. — A lány csak bólintott, de nem beszélt. — Egy hosszútávú munkalehetőséget ajánlanék fel önnek a szervezetünknél.
— Milyen hosszú ez a munkalehetőség? — ráncolta össze a homlokát Zora.
— Élete végéig is ha szeretné.
— Maga szórakozik velem Nicholas Joseph Fury?
— Negatív. Komolyan beszélek Barlev tábornok. Régóta figyelemmel kísérjük az akcióit és a felettesei is jelezték nekünk, hogy alkalmas lenne nálunk, lényegében bármely szerepkör betöltésére.
— Szóval lehetek takarítótól kezdve parancsnoktól minden? — A férfi pár másodpercig csak pislogva állt a lány ágyánál, majd az orrnyergét összeszorítva lassan kifújta a levegőt. Zora-nak megjelentek a nevető ráncai a szemei körül, de próbálta kontrol alatt tartani a nevetését.
— Lehengerlő személyisége van Miss Barlev. Öröm lenne önnel dolgozni. Gondolkozzon rajta, holnap elhagyják a bázist a SHIELD ügynökei. Vagy velük tart vagy nem. Csak magán múlik.

BARLEVWhere stories live. Discover now