4.) Stark

39 6 0
                                    

2010

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2010

Mikor Tony Stark-ot elrabolták, a Stark Industries ellepte a híreket. Zora hitetlenkedve nézte ahogy három hónap után a férfi előkerült és viszonylag kisebb sérülésekkel megúszta. Mikor Stark besétált a terembe, ahol a sajtótájékoztatóját tartotta, a tábornok az egyik fal mellett állt Coulson ügynökkel. Az ügynök ellökte magát a faltól, majd oda sietett egy nőhöz, nyomába Zora-val.
— Ms. Potts? — szólította meg Phil a szőkehajú nőt.
— Igen?
— Volna ránk egy perce? — szólt illedelmesen Barlev.
— Nem én tartom a sajtótájékoztatót, de rögtön elkezdődik.
— Nem riporterek vagyunk — forgatta meg a szemét Zora, mire Coulson oldalba bökte.
— Phil Coulson ügynök és Barlev tábornok, a Stratégiai Honvédő Iroda Elhárító és Logisztikai Divíziójától. — Miközben beszélt, a férfi átadta a névjegykártyájukat.
— Frappáns neve van — szólt közbe Pepper Potts.
— Dolgozunk rajta — húzta el a száját a fiatal tábornok, mire a nő halványan elmosolyodott, aztán megszólalt.
— Tudja megkeresett minket már a Nemzetvédelem, az FBI, a CIA... — Zora csak felhorkantott a felsoroltokon, majd keresztbe fonta a karjait a mellkasa előtt, de mielőtt bármit mondhatott volna Phil közbevágott.
— Mi külön osztály vagyunk. Nagyon speciális munkakörrel. Ki kell hallgatnunk Mr. Stark-ot a szökése körülményeiről.
— Előjegyzek egy időpontot, jó? — sóhajtott fel fáradtan Potts.
— Köszönjük!

Fury tajtékzott, amiért a két ügynöke üres kézzel tért vissza a sajtótájékoztatóról.
— Mindketten megjelennek Tony Stark éves jótékonysági gáláján, remélve, hogy ő is megjelenik. Megpróbálnak vele egy találkozót összehozni, hogy végre megírhassuk az elrablásáról az aktát. Értve vagyok? Most pedig tünés! — Coulson ügynök és Barlev tábornok csak összenéztek. Mikor elérkezett az ideje a gálának, mindketten elegánsan felöltözve a bárpultnak támaszkodva kémlelték a tömeget. A rendezvény főszereplője nem olyan soká be is futott, mire Zora megkönnyebbülten felsóhajtott. A feszes ruha kényelmetlenül simult a testéhez, a magassarkú pedig nyomta a lábát. A mellette lévő munkatársa is feszengve pásztázta a tömeget és a férfinak is megcsillant a szeme mikor megállapodtak a célponton, aki egyenesen feléjük igyekezett. Természetesen Tony Stark nem a két SHIELD-eshez sietett oda, sokkal inkább a bárpulthoz.
— Adjon egy Scotchot, éhen halok!
— Mr.Stark? — lépett oda hozzá Phil.
— Igen?
— Coulson ügynök vagyok. Ő pedig mellettem Zora Barlev. — Tony meg sem kísérelte végig vezetni a tekintetét a lány alakján, mikor a tábornok szemei ijesztően megcsillantak., ahogy a férfi ránézett.
— Á igen, maguk vannak attól a...
— Stratégiai Honvédő Iroda Elhárító és Logisztikai Divíziótól — felelte monotonan Coulson.
— Atyaég, változtassanak nevet!
— Igen, már sokan mondták — forgatta meg a szemeit a Barlev lány. A pultos elé is lerakott egy gin-tonic-ot, amibe belekortyolt, majd jólesően sóhajtott egyet. Phil csak megrázta a fejét és Stark felé fordult.
— Nézze tudom, hogy ez egy nehéz időszak önnek, de ki kell kérdeznünk. Még mindig sok a megválaszolatlan kérdés és az idő sajnos szorít minket. Beszéljünk meg egy időpontot. Mondjuk 24-én, este 7-kor a Stark Industries-ban.
— Tudja mit? Megértem. Teljesen igaza van. Megyek, megszervezek az asszisztensemmel egy találkozót. — Tony már teljesen máshol járt, majd pár pillanat múlva el is tűnt a táncolók között.
— Coulson ügynök, szerintem sikeresen végrehajtottuk a feladatot! — itta ki a pohara tartalmát Zora.
— Azt gondolod tábornok? — vonta fel a szemöldökét Phil, majd elindult a kijárat felé.

24-én Zora és Phil a Stark Industries aulájában ültek, amikor Pepper Potts sietve jött le a lépcsőn.
— Ms. Potts? Mára beszéltük meg a találkát. Netán elfelejtette? — álltak fel mindketten a kanapéról.
— Dehogy, jöjjenek velem. Most ejtjük meg. Életük legjobb megbeszélése lesz. Siessünk! — Miközben elsiettek Pepper felhívta James Rhodes-t, akiről Zora már egész sokat hallott. Miközben visszamentek a főhadiszállásra, Zora kissé idegesen megropogtatta az ujjait. Pepper elmesélte nekik, hogy mit terveznek Stark ellen. Az akció elkészült a tábornok fejébe, de nem gondolta át tisztán, hogy mennyi esélye lesz a technológia ellen. Négy ember jött velük a SHIELD-től, három kocsival mentek. Zora vezette az egyiket, feszülten dobolt az ujjával a kormányon, miközben követte Pepper Potts-ot. Hihetetlen gyorsasággal suhantak át a városon, majd beérve az ipari területre beérve mindenki kipattant az autókból. A szőke nő lehúzva a kártyáját, kapkodva berontott az épületbe, a tizenhatos szektort keresve. Az ügynökök szorosan követték, Zora is nyitott szemmel lépkedett Phil mellett. Pepper megpróbálta kinyitni az ajtót a kártyájával, de az nem adott engedélyt a belépésre.
— Nem jó a kulcsom. Nem nyitja az ajtót. — Zora egy pillanatot sem várva tovább, mindenkit kicsit hátrébb terelt, majd elővette az obszidián golyóval töltött kézifegyverét, ami egy kisebb robbanással kinyitotta az ajtót. A szőke nő csak elkerekedett szemmel figyelte, ahogy minden ügynök elővesz egy kisebb pisztolyt, és Zora egy strammabb puskát. Lassan elindultak az ajtón lefelé, majd belépve egy új terembe, mindenki elkezdte megszemlélni azt. Ekkor megálltak egy vaspáncél előtt, amiről a nő beszélt nekik.
— Tényleg igaza volt. Páncélt épített.
— Azt hittem nagyobb lesz — mondta Pepper, majd megfordulva pásztázni kezdte a terepet. Zora is hasonlóan a fegyverével célozva sarokról sarokra próbált kivenni valami mozgást, néha a láncokra kapta a tekintetét, amik meg-megcsörrentek. Mikor Potts sikolya betöltötte az eddig néma teret, Zora felkapva a fejét, az egyik fal mögé bújva lőni kezdett. Mikor a nő ránézett, a fiatal tábornok intett a fejével, hogy tűnjön el innen. A páncélos férfi bele ütött a falba pár centire a lány mellől, mire Zora mozgásba lendült, de ahelyett, hogy így elterelte volna a figyelmét, a páncélba lévő inkább a felszínre tört.
— Remek... — sziszegte a fogai alatt a lány. Mire a romok közül Barlev kimászott, két repülő robot alakot látott az égen egyre magasabban emelkedni. Ms. Potts mellé lépkedve, nézte ahogy egyre magasabban száll a két test.
— Ms. Potts jól van?
— Igen, Barlev tábornok.
— Akkor tűnjön el innen. — A nő csak megrázta a fejét, majd a kezében megcsörrenő telefonra pillantott. Tony Stark neve villogott a kijelzőn, mire a nő fogadta a hívást. Zora idegesen indult vissza az épületbe, hogy kihozza társait onnan. Miközben a társait támogatta a falhoz, a reaktor fel lett robbantva. Szerencsére Zora időben reagált és a SHIELD egy saját fejlesztésű kütyüjével meggátolta, hogy a robbanás megölje őket. Az önmagát megépítő falat még senki nem használta fel bevetés alatt, így Barlev elégedetten nézte, ahogy az megvédi őket a robbanástól.

Másnap a sajtótájékoztató előtt a tábornok az ajtónál várt, miközben Coulson ügynök oda adta Stark-nak az alibijét. Pepper megpillantva őt egy halvány mosollyal ajándékozta meg és egy 'Köszönöm'-öt eltátogva neki fordult vissza a két férfihoz. Mikor Phil is végzett, együtt kisiettek az ajtón, majd beültek Zora autójába, amin bekapcsolták a sajtótájékoztatót leadó csatornát. Miközben Barlev kikanyarodott az útra, Tony összevissza hadovált. A lány és a mellette ülő ügynök is figyelmesen hallgatta ahogy a férfi vesz egy mély levegőt.
— Mert az igazság az — nézett fel Stark. A tábornok hangosan szitkozódva állt félre és nézett le a kis képernyőre. — Hogy én vagyok Vasember.  

_____

Ma is dupla résszel jelentkezem, ha minden igaz páőr perc múlva kikerül a második is. Most egy hétig valószínűleg nem lesz rész és az utána lévő hét is kétséges, de sietek velük!

BARLEVWhere stories live. Discover now