22. Fejezet.

2K 100 3
                                    

Kedves Lauren! 

Volt egy egész éjszakám gondolkodni azon, hogy vajon oda-e adjam neked ezt a levelet. Szóval ha most jelenleg ez olvasod, akkor valamilyen formában de eljuttattam hozzád. 
Nem is tudom hol kezdjem, mert hisz fejben jobban hangzanak a szavak, mint papírra vetve. Így hát a közepébe is vágok! 

Már a koncert napján észrevettelek, amikor a színpad előtt álltatok a barátnőddel. Így elgondolkodva ezen, valóban nincsenek véletlenek. Tudod én már megannyi koncertet adtam életem során, és egyik fellépésemen sem vettem úgy észre senkit, mint akkor ott téged!
Az a nap egyben volt rossz, és jó is. A jó oldala te voltál, a rossz pedig a volt szeretőm hála. 

Igazából vele kapcsolatban szeretnék írni leginkább! Az elmúlt hónapok megtanítottak arra, hogy mindig mondjak igazat, ha tiszta lelkiismerettel akarok tovább lépni. Így arra a döntésre jutottam, hogy feladom magam. Kitálalok a nyilvánosságnak, Clara haláláról! Te is és én is, sőt Jeffrey is, mind tudjuk hogy nem én öltem meg őt! Azonban mivel eltusoltuk a halálát, így valamilyen szinten én is bűnrészes vagyok, és Jeff is. De belegondoltam a dolgokba, és úgy a helyes ha színt vallok. Nehéz lesz meggyőzni Jeffrey-t, de valahogy megoldom majd.
Most jogos lenne a kérdésed, hogy de akkor mégis miért adtam neked a gyűrűt. Erre a válaszom az, mert szeretlek! Mindvégig szerettelek. Azon a napon amikor moziztunk, és kérdeztél az eljegyzésről, elgondolkodtam. Emlékezz vissza! 

*Emlék*

-De képzeld, majdnem eljegyeztem egy lányt!- 

-És miért nem tetted meg?- 

-Mert még nem találtam meg!- . 

*Emlék vége.*


Mind végig megvolt a lány, csak én túl későn vettem észre! Ott voltál szemeim, lényem előtt, csak túl vak voltam hozzád. Igaz most már késő ezen merengeni, de szeretném hogy tudd, hogy nem bánom hogy te lettél az, akibe beleszerettem! 
Szeretném hogy tudd, hogy sosem foglak elfelejteni! Ég veled Lauren Morris. 

Utóirat: Ha azt szeretnéd hogy leszálljon rólad a média, akkor mutasd meg nekik ez a levelet! 

꧁Fogságban Tartva꧂ [H.S] [1. ÉVAD BEFEJEZETT] Where stories live. Discover now