Miután bekopogott hozzánk az egyik testőr, mondván hogy Harry-nak vendége érkezett, ő rám nézve maradásra utasított. Azonban egy kis idő elteltével, magam köré tekertem a takarót, és utána osontam. Tudom hogy utálja ha kémkednek, lehallgatják őt, de azért kíváncsi vagyok! Na és persze amiről nem tud, az nem fáj neki!
Le sompolyogtam a lépcsőn, és némán fülelni kezdtem.-Mondtam hogy majd kereslek, és hogy ne gyere ide. Nem de? Menj haza!- Mérgelődött nem túl hangosan. -Nem kell tovább nehezíteni a helyzetet. Hidd el hogy betartom amit ígértem!-
-Öm. Nem akarom megzavarni, de..- Szólalt meg a hátam mögött egy hang, amitől iszonyatosan megijedtem.
-Basszus Thomas!- Sziszegtem halkan, és a szívemhez kaptam.
-Ne haragudjon, nem akartam megijeszteni, én csak szeretnék lemenni.- Magyarázkodott.
-Megértettük egymást?- Kérdezte Harry az ajtón túl állótól. -Nem jöhetsz ide akkor, amikor csak kedved szottyan!-
-Kivel beszélhet?- Kíváncsiskodtam. Személy szerint, nekem már minden gondolat megfordult a fejemben.
-Egy nőt láttam az ablakból ide sétálni.- Adta válaszul Thom.
-Hogy mondtad?- Elsápadtam hirtelen. -Egy nőt?- Néztem ismét az ajtó felé.
-De ugye majd azért eljössz hozzám?- Tette fel kérdését, egy vékony női hang.
-Mi a szar?- Akadtam ki, és leültem erőtlenűl a lépcsőre.
-Majd megyek!- Felelte a gerinctelen. -Szia!-
-A szerető..- Suttogtam remegő hangon.
-Basszus..- Reagált Thomas. -Nem ülhet itt, észre fogja venni magát. Jöjjön!-
-Hagyj!- Húztam ki karomat kezéből.
-Jöjjön már!- Megemelt, és segített visszatérni az emeletre. -Szimuláljon alvást!- Be kísért a szobába, én pedig leültem az ágyra. Nem tudtam reagálni semmit, csak meredtem rá. Ekkor betért a helyiségbe Harry is, és szemmel láthatóan kiakadt Thomas jelenlétén.
-Mit keversz te a szobámban?- Förmedt rá szegényre.
-Én csak..- Hirtelen felállt a guggolásból.
-Ő csak segített nekem!- Válaszoltam helyette, de nem néztem egyikőjükre sem.
-Miben segített neked?- Kezdett ingerültebbé válni hangja.
-Nem éreztem jól magam, ő pedig éppen az ajtó előtt járt. Bejött hogy hozzon nekem egy pohár vizet.-
-Mi a bajod? És hol a viz?- Nézett körbe.
-Még nem jutottam el odáig, hogy hozzak is!- Vágta rá Thomas. -De rögtön hozom is!-
-Akkor hajrá!-
-Rendben!- Elindult az ajtó felé, végül távozott. Nem sokkal később felálltam az ágyról, és magamra öltöttem a ruhámat.
-Mire készülsz?- Vont kérdőre, meglepett szemek kíséretében.
-Vissza megyek a szobámba. Nem érzem jól magam!- Ráraktam a takarót az ágyra. -Jó éjt Harry!- Elköszönésem után, elhagytam a helyiséget. Szinte éreztem hogy a tekintete lyukat égetett a hátamba, de jobbnak véltem így cselekedni.
Becsuktam szobám ajtaját, és azzal a lendülettel belebújtam egy egyszerű alvós pólóba. Leültem az ágyra, és csak az elhangzott mondatok csengtek a füleimben. Ekkor kopogtatás hozott vissza a valóságba. Nem reagáltam rá, inkább eldőltem az ágyon.
-Hagyd majd én beviszem neki!- Hallottam meg Harry hangját, az ajtó túloldalán. Nem sok idő után, be is nyitott. -Jobban vagy?- Oda sétált az ágyhoz, és leült. Tartotta nekem a vizet, de én nem vettem el tőle.
-Már jobban kicsit.- Feleltem kifejezéstelen arccal.
-Biztos?-
-Igen, de most hagyj magamra kérlek!- Behunytam szemeimet, majd éreztem ahogy felállt az ágyról.
-Szólj ha baj van. Oké?-
-Oké.- Feleltem, és már csak az ajtó csukódását hallottam.
[...]
9:00 óra
Szinte nem aludtam egész éjjel, egy szemhunyásnyit sem, csak forgolódtam.
A gondolataim kínoztak percről percre, óráról órára. Sokkal nehezebb volt úgy elviselni a tudatot hogy van neki mellettem más, hogy tudom megkapott testileg és lelkileg. Nem lenne ennyire rossz, ha nem kapott volna meg. Így már az én nevemet is kihúzhatja a listájáról!
Szinte már annyira fájt az egész, hogy már sírni sem tudtam, csak önmagamat marcangolni a gondolatokkal.
Hogy miért nem kértem számon? Mert nem akartam hogy ismét megüssön.[...]
11:21-óra.
Annyi lelkierőm sem volt, hogy letámojogjak enni vagy bármi. Egyszerűen csak feküdtem az ágyban, és igyekeztem feldolgozni a saját hibámból adódott csalódásomat.
-Istenem! Mégis mit vártam? Hisz ő mégis csak egy popsztár, aki bármikor bárkit megkaphat. Hát erre az élő bizonyíték én vagyok!- Órák óta, most először gördült ki könnyem. -Engem is megkapott, a kurva életbe is!- Haragtól túlfűtötten kimásztam az ágyból, és betértem a mosdóba. Neki támaszkodtam a mosdókagylónak, majd bámulni kezdtem a tükörképemre. -El kell mennem! Véget kell ennek vetnem! Nem hagyhatom, hogy ennél erősebb lelki fájdalom érjen! Nem hagyhatom neki, hogy így játszon velem!-
Nagyjából rendbe raktam magam, és felvettem azt a bőrszerelésemet, ami a koncerten volt rajtam. Belenéztem a tárcámba, és hálát adtam az égnek, hogy benne volt a bankkártyám.
[...]
Lehetőleg a legészrevétlenebbűl igyekeztem ki kommandózni az épületből, azonban a kapuban álló két hegyomlás, nem volt valami bizalomgerjesztő.
-Merre tart Lauren?- Vont kérdőre, a hátam mögött álló szőkeség.
STAI LEGGENDO
꧁Fogságban Tartva꧂ [H.S] [1. ÉVAD BEFEJEZETT]
FanfictionHa egy nap azt mondta volna nekem valaki, hogy egy házba leszek zárva egy híres énekessel, aki mellékesen nem más mint Harry Styles, én biztosan képen röhögtem volna! Elvégre ki ne örülne neki? Non stop 24-ben ott lenne veled, akár egy szál alsóban...