Ben İdal;
İstanbul'a gelme sebebim diğerlerinkinden biraz farklı evet ailem yok ama beni kabul edecek birsürü akrabalarımız vardı. 19 yaşındayım ve Mardin'de doğdum, bir annem vardı sağolsun beni çok sevdiğinden dolayı terk etmişti -kaçarken bıraktığı mektupta öyle yazmıştı- Babam öldü daha doğrusu annemin sevgilisi öldürdü, dedim ya aşiretiz diye tüm aşirette annem ve sevgilisinin peşine düştü. Işte tüm bu arada beni takan kimse olmadı babaanneme kalsa başka bir aşirete gelin gidicektim. Bir tek benim yaşlarımda olan halam Berda beni düşünür ve sever. Ben orada kalıp da onların benim hayatımı yönetmelerine izin vermedim. Ve kaçıp kurtuldum. Burada ev arkadaşlarımla güzel bir hayatım var gerektiğinde haftasonu kızlarla beraber parttime çalışıyoruz . Bazen halam yüklü miktarda para gönderiyor, zaten bu sene staj yapıcağım için paramı kendim kazanabilirim. Hedefim bir meslek sahibi olup çok zengin olmak. Ben aşka inananlardan hiç olmadım ve olmamda bu hayatta para şart, eğer ben İstanbu'a gelirken param olmasaydı kötü yollarda olabilirdim. Bu nedenle aşkı hep geri planda tuttum. Tabi bugüne kadar beni seven ,peşimde koşan olmadı değil çünkü kendime bakmaya şık giyinmeye çok önem veririm. Kim önem vermez ki , ama çoğu zaman bakım yaptıkça bir erkek için falan süslendiğimi söylüyor kızlar ne kadar sinir olsamda onlara kızmak mümkün değil. Bütün arkadaşlarımı ayrı ayrı seviyorum ama Rüya ve Lila benim için farklı çünkü en başından biz beraberdik bu eve taşınırken de okula başlarken de. 11. sınıf olmama rağmen yaşım büyük sınıfta falan kalmadim sadece Mardin'de babaannem sağ olsun takmıştı kafaya beni evlendirmeyi, onun sayesinde okulu bıraktım.
Şimdi ise çok rahat diyemesemde kendi kararlarımı verebileceğim bir hayatım var. Ve eğer birgün yeterince param olursa Mardin'e gidip babamın mezarını ziyaret etmek ilk plânlarımdan biri.
Sadece evdeyken çok konuşurum, biraz dağınık olabilirim ve yemek yapmaya bayılıyorum. Ciddiyim Mardin'deyken konakta boş boş durmayayım diye Dursaliye Ablanın yanında oturur onun yemek yapmasını izlerdim şimdi ise her akşam kızlara seve seve yemek yapıyorum. Anlattıklarım bu kadar şimdi LİLA'da ......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DEDİ ve KOYDU
Teen FictionFarklı hayatlar ve birbirine sımsıkı bağlı olan kızlar. Onlar gelecekte çok zengin olup hayaller kurarlarken yeni bir ev arkadaşıyla herşey birbirine girer. Görünmeyen yüzler ortaya çıkar. Beklenmedik maskeler düşer. Ve ortaya bir kargaşa doğar...