LİLA💫

58 6 0
                                    

Ben Lila;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ben Lila;

Hayatı seven ve dolu dolu yaşayanlardan olduğumu düşünüyorum. Birçok sorun ve sıkıntıyla baş başa kaldım, henüz küçük yaşlardayken annem ve babam boşanmıştı ve amcamlar bana bakmak zorunda kalmışlardı, mecburlardı çünkü babamın sayesinde zengin oluyorlardı. Zaten mecbur olmasalar beni yanlarına almazlardı çünkü Gülşen yengem nedenini hala anlamadığım bir şey yüzünden bana hep mesafeli ,tavırlı ve kızgındı. Ama hiçbir zaman bunu açık açık söylemedi çünkü korkardı babama söylememden. Ama 18 olunca iş değişti ve ben ayrı bir eve çıktım annem ara ara bana ulaşmaya çalıştıkça onu hep engelledim. Ama bilmiyordu ki onu ne kadar çok özlediğimi. Ona hala kızgınım. Ama birgün çıkıp gelse onu affetmekten korkuyorum. Babam ise anneme çok aşıktı annemden sonra bir kızı olduğunu bile umursamayıp yurt dışında yaşamaya başladı. Keşke eski mutlu günlerimize geri dönsek demeden edemiyorum. Yengemin ve kuzenlerimin her geçen gün imalarından ve sürekli olarak amcama hakkımda yalan dolan şeyler anlatmalarından bıktım ve sonuç olarak eşyalarımı toplayıp oradan ayrıldım. Ben evden ayrıldıktan 2 ya da 3 ay sonra babamın haberi olmuş. Sonra" genç kız kafasına esmiş ,yapmıştır" demiş ve amcamı bana ara ara para vermesi için tembihlemiş. Oradan ayrılırken geride bıraktığım biricik kuzenim, kardeşim Erim'i arkamda bıraktığım için çok pişmanım, çünkü o benim tek arkadaşım,sırdaşım ve beni tesseli eden tek insandı. Bana sinirli çünkü o da bana çok alışmıştı. Amcamdan çok korkuyordu o da benim gibi ayrı bir eve çıkıcaktı ama amcam ona tek bir kuruş bile vermemekle tehdit etti. Hevesi içinde kalmıştı , ama çok çalışıp kendi parasını kazanınca benimle aynı şehirde okumak istediğinden bahsederdi. Ah umarım birgün bana olan siniri tamamıyla geçer ve beni ziyaret ederdi...

Sonuç olarak güzelim Muğla'yı bırakıp kalabalık ve stresli Istanbul'a geldim. Bazen pişman olduğumu düşünüyorum ve bazen de iyiki geldim de canımın yarısı İdal ve Rüya'yı tanıdım diye düşünüyorum. Kızlar bana "evin neşesi" derler. Bu beni sevindiriyor çünkü ne olursa olsun herşeye rağmen gülümsemeliyim: ))

DEDİ ve KOYDU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin