Ben Rüzgar . Antalya ' ya kuzenim Pera'nin yanina tatile geldim .18 yasindayim . Lise son da okuyorum . Ve kızlar etrafimda pervane . Buraya gelmemem icin kankam Yalın israr etti . Nedenini anlamadim . Yakinda cikar kokusu . Kuzenimin evi denize cok yakin . Saat 00.00-01.00 gibi parkta oturup denizi seyretmeyi cok severiz .Kucukken bi kaza gecirmisim 5 yasimdan oncesini hatirlamiyorum .Ara ara bazi seyler duyuyorum, ruyalar goruyorum sanirim gecmise dair ipuclari .
------------------
Yine birgün gece kuzenimle parka indik . Kulakliklarimizda calan guzel bir parca esliginde denizi seyrediyoruz . -Tek eglencemiz bu olmustu artik -Cekirdek aldik falan . Sonra kuzenimin yanina tanimadigim bir kız geldi . Fisir fisir biseyler konustular . Sonra kuzenim" Biz 5 dakikaya geliyoruz kuzen " diyerek gittiler . Parkta birtek ben vardim, birde calan sarki . Hafif bir yakamoz vardi. Buda denizi bi ayri guzel yapiyordu . Cok sıkıldım. Kumsalda gezmek iyi olabilirdi . Kulagimda kulaklikla yurumeye basladim . Hava cok guzeldi . Sarkidan duymamis olmaliyim ki kuzenim yanimda benimle birlikte yuruyordu . "Ne dusunuyorsun ? " dedi ." Hic , hic bisi" diyerek gecistirdim . "Tamam ." diyerek ustelemedi . Oturalim mi dedi ve tekrar banka gecip oturduk masaya cips falan eklenmis . Kuzenimin arkadasida yanimizdaydi . Arada bana baktigini hissetmedim degil . Arada goz goze geliyorduk . Gozleri mavi yesil arasinda degisik bi renkti ama ben mavi demeyi tercih ederim . Gozlerine baktigimda sanki bi derinlige dalip gidiyor gibi oluyordum . En son kuzenimin durtmesiyle kendime geldim. " Kolalari koyar misin Rüzgar ? " dedi . Uc tane bardak cikartip kolalari doldurdum . Kuzenim ile ismini bilmedigim sahis gulusup duruyordu hic umursamiyor gozumu kapatmis sarkimi dinliyordum .
--------
Uyuya kalmisim Pera 'nin" Hadi kalk uykucu , eve gidiyoruz ." demesiyle uyandim . Ismini hala bilmedigim kiza "Sanada iyi geceler " diyerek onden yurumeye basladim .
Kapida Pera'yi beklerken telefonum caldi . Arayan kankam Yalın' dı . Telefonu actim arkadan sarki sesi geliyordu . "Gitmeseydin ne guzel partide eglenirdik sensiz olmuyor " dedi ben de "Olur olur ben cok yorgunum uyuyacagim size iyi eglenceler ." diyerek telefonu kapattim . Pera bu sirada gelmis kapiyi acmis ve iceri girmistik ." Ben odama cikiyorum . " diyip yukari ciktim . Tam merdivenden cikarken "Ha Pera o kizin adi neydi ? " dedim . Tılsım diyerek yanit verdi . Tılsım , güzel isimmis diyerek odama ciktim . Basimi yastiga koymamla birlikte yine o ruyalari gormeye basladim . bazi cocuk sesleri duyuyorum "Ruzgar biz hic gitmeyecegiz degil mi ?"
---------
Gözümü actim karsimda Pera . Ben carsiya gidiyorum Tilsim gelirse biyere gitti gelicek dersin . Hadi gorusuruz diyerek indi . Kapi sesi duydum . Tekrar gozumu kapadim . Uyandigimda saate baktim 12 falan di . Kalktim elimi yuzumu yikadim . Mutfaga gectim tam dolabi actim zil caldi . Kapiyi actim karsimda Tılsım . "Merabaa" diyerek iceriye girdi . Cok guzel olmustu .
ILK BOLUM ICIN BIRAZ KISA TUTTUM YORUMLARINIZI VE VOTELERINIZI ESIRGEMEYIN ^^