1. Bölüm

18 9 0
                                    

Selamlar herkesee. Diğer bölümleri yazarken bu hikayeyi de çıkartalım dedik ;) İyi okumalar...

"Aşk dediğin nedir,Evelyn? Yoksa sadece insanın içindeki o lanet kelebekler mi?"

Akşamları uluyan bir kurtadam gördünüz mü desem eminim ki hiç biriniz bir şey diyemeyeceksiniz Dimi ? Ben geceleri kurt, gündüzleri ise insan olan bir kurtadamım . Ben Luca , dünya dışı varlık diye belirleyebilirsiniz ama benim dünyamdaki en üstün varlıklardan biriyim.

Biz o sümüklü vampirlere benzemeyiz , aç kalmamak için insanları katletmiyoruz biz saygılı ve bir o kadar asil kurtlarız.

Şimdi siz neden bunları bize anlatıyorsun diyeceksiniz . Eee haklısınız neden anlatıyorum ki ? Bir düşünelim........ ya dünyadaki son Kurtadam da ölürse bizi o saçma sapan çizgi filmlerinizle mi hatırlayacaksınız veya o saçma filmlerinizle mi ?
Siz insanlar her şeyi abartıyorsunuz biz ise abarttıklarınızı yapıyoruz.

Bundan 150 yıl önce vampirlerle dosttuk taki işler karışıncaya kadar. Benim büyük babam bir vampir prensese aşık olmuştu . Aşk işte her yeri sarar karşı koyamazsın. Siz insanların dediği gibi:

"Aşk otada konar bokada konar"

Aynen öyle. Büyük babam bu vampir prensese yanıktı hemde feci derecede . Hatta vampir prensesi kaçırdığını bile biliyorum . Kavgamızın konusu tamda buradan geliyor . Onu kaçırmasından. Büyük babam her şeyden habersiz bir şekilde onları bulamayacaklarının rahatlığıyla ormanda dolaşırken çok acı bir tıslama duymuş.

Sonradan farketmişki bu vampir prensesten geliyormuş. Meğersem büyük babam perdeyi açık unutmuş içeriye de güneş girince vampir prenses kül olmuş . İşte vampir prensesin sonu bu ama büyük babam ın sonu yok açıkcası sonu varsa da biz bilmiyoruz. Onu görmeyi okadar çok isterdim ki . Onunla birlikte sürüyü yönetmeyi sanırım baya acayip olurdu.

Sonuçta bir vampiri kaçırmıştı . Bunu yapabilmesi için deli bir yüreğe sahip olması gerekirdi.

"Luca hayatım sende avlanmaya çıksana ? Bak babanla ağabeyin geyik avına çıktılar."

" Umrumda değiller !!!"

"Luca kabalaşma uslu bir çocuk ol ve anneni dinle "

"Önüme kemikte atsana anne ben havlarım sen hiç merak etme! "

"Luca hayatım yapma şöyle hadi lütfen abin gibi olur musun biraz"

"Hep bunu söylüyorsun anne. Abin gibi bir kurt olursan her şey düzelir vesaire ama ben insanlarla tanışmak belkide onlarla yaşamak istiyorum anlarsın ya."

"Luca nereden geliyor bunlar aklına? "

"Hiçbir yerden sadece yaşam bu tahta evden kurtlardan ve vampirlerden var olmamalı."

"Luca ben ne diyeceğimi bilemiyorum Üzgünüm ama burada kalmasın bu sürü için ve senin için en iyisi "

"Peki anne kemiğim Nerede? "

"Luca yapma bunu bana. Yemeğin aşağıda inip al sakın etrafı dağıtma seni çok seviyorum "

"Tabi bundan şüphem yok " dedim mırıldanarak. Kesin beni çok seviyordu özgür bir kurt muydum yoksa tasması olan bir köpek mi belli değildi. Sadece hayatı görmek istiyordum 50 yıldır bu evdeydim artık buradan daha fazlasını görmeliydim. Bu akşam kaçacaktım ve buna kimse engel olamayacaktı.

Kurt AdamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin