MERHABALARR bizim yeni hikayemiz umarım beğenirsiniz (: öpüldünüz♥
"Hayatımda ki her şeyi Elekten geçirdim ama sen bir türlü hayatımdan çıkmadın."
Kaçmak için kurtadam olmayı beklemeliydim. Şuan güçsüz kuvvetsiz bir et yığınından başka bir şey değildim çünkü.Bütün insanlar öyleydi ya da bana anlattıkları kadar değildiler. Eğer insanlar çok kötü ise napacaktım?
"Luca anneme neden bağırdın?"
"Git başımdan robby"
"Sen kim oluyorsunda bana böyle davranıyorsun ?"
"Bu ailenin bir üyesi olduğumu sanıyordum."
"Öylesin ama bunları söylememelisin Luca "
"Keşke bir kerede söylediklerime karışmasanız."
"Luca bu senin iyiliğin için"
"Aynen eve tıkılı kalmak benim iyiliğim içindir."
"Siktir. Luca "
"Gidicem zaten robby merak etme " dedim gülerek.
"O ne demek o? "
"Hiç. Hayallerimden bir kesit sadece"
"Neyse Luca ben sadece senin ağabeyin olarak seni korumak istiyorum ."
"Beni mi korumak istiyorsun ?"
"Evet."
"Ozaman bugün kaçmam için bana yardım et"
"Ne!?"
"Duydun işte bu tahta evden Siktir olmak istiyorum!"
"Luca ben....ben....bunu yapamam"
"İşte koruman bu kadarmış şimdi defol !"
"İyi Luca sen böyle olmaya devam et ailene karşı saygısız ol! "
"Defol dedim sana! "
Hele şükür odamdan çıktı. Ona neden böyle davranıyorum bilmiyorum.içimde ona karşı öfke var. Robby hep iyi bir kurt olmuştu ben ise acemi kurt rütbesinde kalmıştım.
Sanırım bu benim öfkemi kusma biçimimdi. Akşam olması için beklerken odama kimsenin girmemesi için Tanrıya yalvarıyordum. Biriyle daha kavga edecek halde değildim. Onları daha fazla kıramazdım.Tek isteğim burdan Siktir olup gitmekti. Başka bir isteğim yoktu. İnsanlarla yaşamak istiyordum. Onlarla birlikte eğlenmek. Bunu görmek benimde hakkımdı çünkü bunu hakediyordum da.
Böylesine çürümeye yüz tutmuş bir evde kalmak benim için kötü bir şeydi çünkü ben hayatı görmek istiyordum . Vampirlerle dövüşmek onlarla kavga etmek istiyordum. Belki de vampirleri yok edecek kişi bendim.
____________________________________*-*
*Yaklaşık 2 saat sonra*
Nihayet akşam olmuştu. işte bu anı bekliyordum özgürlüğüme kavuştuğum anı. Önceden hazırladığım yaprak çantamı alıp kimsenin uyanmamasına özen göstererek evden çıktım.
Görüşürüz doğduğum ev görüşürüz. Vücudum dolunayı içine çekti. O mucize olay gerçekleşti. Dişlerim kesinleşti , kulaklarım uzadı , vücudum kıllarla kaplandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurt Adam
WerewolfKızın yüzüne bakıyordu artık bunu söylemesi gerektiğini düşünüyordu "Ben....evelyn ben...." "Noldu Luca ? Ne diyeceksin " "Evelyn ben bir kurtadamım" Genç kız bu sözcükleri beklemiyordu. Bir hışımla oradan uzaklaştı. Luca olduğu yerde diz çöktü k...