Part 6- Riaditeľka

119 10 0
                                    

Ako sme tak išli, motali sme sa pomedzi vlkov aj ľudí, každý na nás tak divne pozeral, niektorý si šepkali. Nastražila som uši a obzrela sa okolo seba. Nezachytila som nič o tom prechode cez plot, tak nás, dúfam, nik nevidel. Zato nejaké dievčatá si šepkali: ,,To je tá nová, vidíš? Reedove osobné vlastníctvo," šepkala ryšavka brunetke. Trochu som sa pozastavila nad tým'Reedove osobné vlastníctvo'. Žeby bol Adam taký majetnícky?

Odniekiaľ k nám pricupkala umelá blondínka na vysokých opätkoch, s dvoma "stíhačkami", už od pohľadu štetka a začala sa vešať po Adamovi. Ja som sa zastavila a pozerala na nich ako na svätý obrázok. Adam sa od nej trochu odtiahol a niečo jej zašepkal, ona ohrnula nosom, urobila kyslý ksicht a nasupene odišla. Adam sa rozhodol pokračovať v ceste, ale asi si všimol, že za ním nejdem. Otočil sa, podišiel ku mne a chytil ma okolo pása. Takto so mnou prešiel až ku dverám. "Tamto vonku bola Andrea, budeš si na ňu musieť zvyknúť," šepol mi do ucha. "Je to riaditeľkina dcéra a moja priateľka," prevrátil očami. Ach, bože, zabite ma niekto.

Ďalej som to už neriešila, ale stále mi do hlavy nešlo to, že má priateľku. Vošli sme do školy a smerovali do riaditeľne. Zaklopala som a ani som sa na neho nepozrela. Nestojí mi za to. Opakovala som si v hlave. "Poďte ďalej, slečna Jones," zvolal niekto nepríjemne cez dvere. Vošla som dnu, ani neviem či šiel za mnou, ale je mi to úprimne jedno. Vo vnútri sedela riaditeľka stará asi tak 40 rokov, ale poviem vám, s tou bradavicou a krátkymi vlasmi, vyzerala asi tak na 60. Slizko sa usmiala a začala hovoriť: "Á slečna Jones, aké prekvapenie, snáď Vám už pán Reed oznámil tú skvelú správu o tom, že budete bývať na internáte, takže tu máte pokyny a zajtra Vám začína škola," vyhlásila škodoradostne a poslala ma preč.

"Mám ísť s tebou po veci??" Začal hneď Adama a ja som si to začala premýšľať. Auto nemám, ale väčšina cesty je cez les, takže.... ale ja sa ešte neviem premeniť, teda ešte neprebehol "rituál" pri splne. Jediné moje šťastie je, že o dva dni je spln.

"Keď sa ti chce,"mykla som plecami, "ale budeš držať zobák!" Sykla som nepríjemne.

"Čo si na mňa urazená?" "Nie som a ticho!"Zakričala som u neho v aute. 

Divne na mňa pozrel, ale bol ticho. Jeho šťastie. Autom zastavil pred bytovým komplexom a ja som vystúpila von. Odomkla som dvere do bytu, našla si nejaký kufor a začala som do neho hádzať veci za radom. Keď som už mala zhruba všetky veci, ktoré som chcela, na vrch tašky som dala notebook, mamine veci, fotku mňa a mamy a na vrch som položila náhradné okuliare. Áno, zas zo seba idem urobiť škaredé káčatko. Zhlboka som sa nadýchla a s jedným kufrom som opustila bytový komplex a nasadla do Reedovho auta.

Ja viem, že to je strááášne neskoro, ale nemala som nápad....
Ale Akože vy ma chcete zabiť... Ja pozerám, že 500 reads a tam je už 1323 (presne) :O nemyslíte vážne *__* Ja mám chuť skákať :D Misch xx

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 14, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

I am a wolfWhere stories live. Discover now