Adam šiel pomaly a začal vysvetľovať. Tak najprv, vlkodlak môže, vo svojej Vlčej podobe, komunikovať prenášaním myšlienok,ale preniesť ich môže iba na vlkodlaka. Myslím.
Existuje istá škola s názvom Wolfhigh London, do ktorej ťa beriem, neverila by si koľko ľudí je vlkodlak a ani o tom nevieš- a možno ani oni. Cìtila som ako sa zasmial. Na túto školu budeš chodiť, rovnako ako všetci vlkodlaci, vrátane mňa.Vediem ťa tam na príkaz pani riaditeľky. Urobil kyslý ksicht. Veď uvidíš. Škodoradostne sa zasmial. Škola je presne taká ako tá do ktorej sme chodili doteraz, ale táto je prispôsobená výcviku a zdokonoľovaniu schopností. Aj tam mám povesť sukničkára. Teraz sme sa naplno rozosmiali. V hlave mi znel jeho zvonivý smiech. Som celkom populárny. Budeš určite tiež, minimálne keď sa ukážeš so mnou.Ako inak. Heej, to som počul! . Boha Adam, nehrab sa mi v hlave! Okey, Okey. Pri škole je internát, tam budeš bývať. Čo? Ja nechcem ísť na intrák. Budeš musieť. Čo som ti hovorila o prehrabovaní sa v mojej hlave?Okey, ale pod podmienkou, že mi dáš pusu. Ani za svet!Hoci by som si dala povedať... No vidíš. Adam!
Za splnu sa zvyčajne chodí loviť, lebo nás to k mesiacu "ťahá", ale skúsený vlkodlaci vedia potlačiť premenu. Neviem ako si to zvládla ty, ale asi v tom bude bosorka. Teraz už ma nič neprekvapí. Len mi nehovor, že sme v nepriateľstve s upírmi a že nás môžu zabiť. Nie, my sa máme celkom radi a dokonca majú niečo ako Upírsku akadémiu pár blokov odtiaľ. Povedal. Premenil sa. "A sme tu," zahlásil keď sme sa dostaly pred plot v časti lesa. Tiahol sa asi po celej dĺžke a ohraničoval školu. "Obyčajný človek školu ani vlkodlakov na jej pozemku nevidí," oboznámil ma. Išiel už liezť na plot, keď ma niečo napadlo. "Počkaj,"dostala som zo seba. Urobila som vodnú guľu a "obalila" nás v nej. Preleteli sme ponad plot a dostali sa na územie školy. "Wau, tuším sa ani učiť nepotrebuješ," zasmial sa. Začervenala som sa.
Škola bola nádherná. Trojposchodová, tehlová budova s drevenými oknami. Vedľa bola menšia žltá budova, asi jedáleň. Ďalšia bola dlhá, jednoposchodová, modrá budova. "Telocvična," povedal Adam, keď videl kam sa pozerám. Vysoká päťposchodová, fialová, moderne vyzerajúca budova, takže intrák. Ja tam nechcém.
Rozhodla som sa pridáť novú časť, lebo som zbadala, že je (pre mňa) NEUVERITEĽNÝCH 500 reads *__* ja som ale vážne vďačná, že má táto prkotina úspech :D Takže ďakujééém :3 Misch xx
ESTÁS LEYENDO
I am a wolf
Hombres LoboMá dokonalý život, ale zrazu začnú miznúť členovia jej rodiny a jej mamka musí utiecť. Na rukách sa jej objavia znamenia a zistí že je adoptovaná. Nájde ju chalan, ktorý sa jej páči už dlho. Je povinný ju chrániť, ale zostane to iba pri ochrane aleb...