Adam ma celú dobu držal za ruku, čo bolo divné.
Dotiahol ma ku mne do bytu. Potom čo som sa prezliekla ma vytiahol von a šli sme k jeho autu, ktoré sa záhadným spôsobom objavilo pred mojím bytom.
Šli sme autom z asfaltky až na poľnú cestu, ktorú som až veľmi dobre poznala. S mamkou sme tam chodili ešte veľmi dávno na ohne. Do toho lesa, kam práve mierim s mojím idolom, do ktorého som tajne zamilovaná. Zaujímavé...
Možno sa hraje na drsňáka a frajera, ale asi mi nič neurobí. Dúfam.
Dorazili sme na miesto, ktoré poznám lepšie ako ktokoľvek iný. Do lesa. Môjho lesa, preblislo mi mysľou.
Tie spomienky sú z časti zahalené rúškom tajomstva, ale väčšinu si pamätám.
Adam vystúpil a keď som sa chystala aj ja, v momente prebehol k dverám auta, ktoré mi ako správny gentelman otvoril.
Ako sa ti to podarilo tak rýchlo? Musela som sa veľmi snažiť, aby som mu poslala myšlienku a bolo to aj vyčerpávajúce, ale asi sa mi to podarilo, súdiac podľa jeho letmého úsmevu a odpovede "Poď ukážem ti."
Došli sme na flek, kde sa konali ohne. Prešli sme okolo chaty, hore okolo studničky až do stredu lesa, kde boli len stromy.
Adam sa tam postavil a dal si dole košeľu. No dobre, priznávam, začínajú sa mi podlamovať kolená.
"Máme rovnaké znamenie..."začal. "...silu, rýchlosť, ale z teba Tessie cítim niečo výnimočné..."zastavil sa a ja som skoro prestala dýchať."... máš viac znamení a tie majú len najsilnejšie rodiny, ale tvoja do nich nepatrí..."zasekol sa a ja som sa nadýchla. "Som adoptovaná," šepla som po tichu. "Viem to len týždeň," dodala som aby ma pochopil.
Čo ma zaskočilo bolo to, že ma pevne objal a vdychoval moju vôňu. Ale ja nepotrebujem ľútosť potrebujem vysvetlenie.
"Dobre vysvetlím ti to," zahlásil a naraz sa zarazil. Ako je to možné, veď ja neviem čítať myšlienky!
Rýchlym pohybom som mu chytla ruku a pozrela sa na ňu poriadne. Dosť som sa sustredila a zistila že tam má skryté znamenia. Presne tie znamenia ako ja. Asi mu to nepoviem. Zatiaľ.
"No aj tak, si to isté čo my," postavil sa na štyri a všetky svaly-a že ich bolo dosť-sa napli. Medzi mrknutiami oka predo mnou stál nádherný, biely vlk s čiernou srsťou akoby prepletenou medzi bielou. Takže Vlk. Ja som vlk?
Takže aspoň kratšia časť, na Patresa, ktorý mi akosi nedá pokoj. Takže časť ti venujem, milý Patres. A nemohla som písať, lebo som bola na univerzite a teraz ma moja milá mamička spoločne s Patresom asi odtrhnú od WiFi, takže keď prídem tak budú časti. A ešte zvyčajná otázka.... So, číta to niekto? Misch xx
KAMU SEDANG MEMBACA
I am a wolf
Manusia SerigalaMá dokonalý život, ale zrazu začnú miznúť členovia jej rodiny a jej mamka musí utiecť. Na rukách sa jej objavia znamenia a zistí že je adoptovaná. Nájde ju chalan, ktorý sa jej páči už dlho. Je povinný ju chrániť, ale zostane to iba pri ochrane aleb...