V minulej časti:
Prišla som domov a všetko našla rozhádzané...
**
Mamku som doma nenašla. Rýchlo som volala Peťovi, mamka mi povedala že mu môžem veriť. Bola to odkazova schránka na ktorej začiatku nezmyselne blabotal. Prehralo mi to ešte raz a až teraz mi to doplo, bolo to povedané naopak. Znamenalo to Tess-počítač-Mona Lisa. Keďže rozumiem šifrovanej reči Peťa tak viem čo to asi bude.
Ale u nás doma mamkin počítač nieje. Zmizol spolu s ňou.
Môj som mala v škole, ale svoje súbory tam mala aj mamka.
Snáď nezobrali aj Monu Lisu, jeden z maminých obrazov.
Nie, je na svojom mieste bez povšimnutia. Divné. Pozrela som si ho poriadne. Nič, aké prekvapivé.
Pozrela som sa dozadu. Nič. A potom mi to zapálilo. Kam mi mamka schovavala sladkosti? No predsa za rámčeky. Bingo!
Odrezala som rám a tam bol list. Bol od mamky, pre mňa.
Tessa, Keď toto čítaš musela som ujsť. Pred ľuďmi ako si ty a pred tebou. Viac nájdeš na tomto USB-kľúči a v tvojom počítači. Spoj to dohromady a zadaj heslo: Tessa.
Čože?! Prečo predo mnou?
Skúsila som to a prekvapivo to fungovalo. Bolo tam video, fotky aj dokumenty. Tak najprv video. Bola to nahrávka mamky. "Tess, miláčik, hovorí sa mi to ťažko, ale asi už ma našli. Jediný komu môžeš dôverovať je Peter, on je jediný rovnaký ako ty. Aj keď ty si iná než ostatný tvojho druhu. Si výnimočná, nielen v sile, odvahe, ale aj v schopnostiach. Miláčik si adoptovaná..." Nachvíľu som to stopla. Čože?! Ja som adoptovaná?! Tak toto by si u mňa pekne vyžrala. "Nie je to všetko. Ale ja ti to vysvetliť neviem. Choď za Petrom, ale keď ho nenájdeš doma tak choď do bytu na Yelowstreet 245. Máš to blízko ku škole a k obchodu. Pamätáš si, ako som ti stále hovorila že ten kľúčik na tvojom krku je najdôležitejšia vec na svete? Áno je to tak. Keď pôjdeš do svojej izby, v šatníku na ľavej stene máš priehlbinku. Zatlač na ňu a otvoria sa ti štvorcové dvierka. Odomkni ich a vo vnútri máš kľúče k bytu, asi 900000 libier v hotovosti a tri kreditky k otcovým pohotovostním účtom. Áno aj on vedel čo sa stane. Keby nebol zomrel, bol by pri tom aj on. Vieš čo? Radšej choď najprv do bytu a potom za Petrom. Ten byt je tvoj. Malý darček aby si nás ešte aspoň trochu mala rada. Nie, to bol fór, nechcem ťa podplatiť. Ešte jedna vec Tessie, viem že si ťa určite nájdu rovnaký ako ty, ale veriť môžeš jedine Petrovi ,tvojím kamarátom a našej rodine. Tak sa mi opatruj, uvidíme sa a verím ti. Ľúbim ťa. Zbohom." Dopovedala, poslala mi vzdušnú pusu a vyplo to. Ja som zostala v šoku. Rovnakými ako ty? Tvojho druhu?
Skúsiť ten trezor môžem.
Vyšla som do izby a ten trezor tam bol a dokonca plný. Obliekla som si teda kabát a šla do toho bytu.
Kľúč na byte bol správny a byt bol celkom novo zariadený, dvojposchodový a aj šatník bol plný.
Hneď som volala Lil a Sis. Luke dnes nemohol, mal tréning aj s Adamom. Lil a Luke spolu chodia. Za pol hodinu boli obe u mňa a pozerali to video. "O..." začala Sis. "Môj..." skočila jej do toho Lil. "Bože," dopovedala som za obe.
"Najprv tie ruky a teraz toto," začala Lil. Úplne som zabudla na moje 'tetovačky' z rána. Boli stále tam.
Hmm, dala by som si vodu. Pomyslela som si. Predstavila som si vodu ako ide z mojej dlane do môjho prázdneho pohára. A stalo sa. Môžem si tlieskať.
Po troch hodinách som tie dve vyhnala z môjho bytu...
Tak trošku dlhšia časť no čo poviete? Sa nám to tu nejak zamotáva. Misch xx
VOCÊ ESTÁ LENDO
I am a wolf
LobisomemMá dokonalý život, ale zrazu začnú miznúť členovia jej rodiny a jej mamka musí utiecť. Na rukách sa jej objavia znamenia a zistí že je adoptovaná. Nájde ju chalan, ktorý sa jej páči už dlho. Je povinný ju chrániť, ale zostane to iba pri ochrane aleb...