"Κατουριεμαι"λεω καθως ακομη δεν εχουμε κανει μια σταση και γυρναει και με κοιταζει εξοργισμένος."τι με κοιτάς; Ανάγκη ειναι."επισημαίνω.
Αμα τον ντραπω σε αυτα θα τα κανω πανω μου ή θα καταλήξω να εχω κάποιο πρόβλημα. Δεν παίζουμε με αυτο.
"Αφου ειμαστε σε πόλη που να σταματήσω ρε;"ρωταει αυτος αποτομα και με νεύρα.
"Σε ενα μαγαζι,να παρουμε και κατι να φαμε. Δεν πεινας;"ρωταω ξανα τωρα και βλεπω που σφίγγει το τιμόνι με τα χερια του.
"Σε ψαχνουν και θα μπεις σε μαγαζί;"ρωταει τωρα με αγανάκτηση. Γυρναω και εγω τωρα τα ματια μου.
"Και ποτε θα κανω την αναγκη μου;"ρωταω κλαψιαρικα και παταει αποτομα φρένο και χτυπάω το κεφάλι μου μπροστά.
"Σταματα να το κανεις αυτο!"φωναζω και γελαει αλλα σοβαρευει αμεσως.
"Πιασε τα μαλλια σου,βαλε αυτην την κουκουλα και πάνε τουαλετα. Θα φουλαρω το αυτοκινητο και θα παρω κατι να φαμε"λεει καο βλεπω πως σταματησαμε.
Υπακούω και πιανω τα μαλλια μου και φοραω την κουκουλα που μου εδωσε και βγαινω απο το αυτοκινητο.
Μολις τελειώνω με την αναγκη μου τον βλεπω ηδη μεσα στο αυτοκίνητο και οταν μπαινω βλεπω μια μεγαλη σακουλα με διαφορα ντονατς.
"Ελα αυτο ειναι οτι καλύτερο θα μπορουσες να κάνεις"λεω και του αφήνω ενα φιλί στο μάγουλο χαρουμενη. Γυρναει και με κοιταζει καθως παίρνω ενα ντονατς και το δαγκώνω.
"Τι;"ρωταω και δεν μου απανταει και εγω συνεχίζω να τρωω χωρις να μιλαω πλέον. Πινω και απο τον χυμο που πήρε και πλεον μετα απο μισή ωρα σταματαμε μπροστα απο ενα σπιτι.
Καθομαστε εδω και 10 λεπτάκια απο εξω και οταν βλεπει μια κοπελα παίρνει ενα ασπρο μπουκαλι βρέχει ενα μαντήλι και βγαινει απο το αμαξι.
Το βαζει στο πρόσωπο της και η κοπελα κουνιέται μανιωδώς. Εγω εχω μείνει έκπληκτη να κοιταζω το θέαμα.
Η κοπελα εχει σταματήσει να κουνιέται και αυτος την σέρνει και την βαζει στα πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου. Την δένει και παίρνει το όπλο που ειχε πετάξει εκει πισω.
Έρχεται ξανα στην θεση του καο βαζει μπρος σαν να μην τρέχει τιποτα. Η κοπελα μοιαζει και εκεινη απο χθες οποτε υποθέτω πως ειναι η δίδυμη αδερφή.
"Συγνωμη,να κανω μια ερώτηση;"ρωταω ηρεμη για να μου απαντησει με αθώο βλεμμα και αφου μου ρίξει ενα βλεμμα ξεφυσαει.
YOU ARE READING
It's no Different
Action[2° Book of series Different] Η Μέλορι ζει μια ζωή απλη και καθόλου διαφορετική απο οποιαδήποτε αλλη έφηβη. Τα πράγματα αλλαζουν οταν γίνεται μάρτυρας σε ενα περιστατικό που βάζει σε κίνδυνο την ζωη της. Ο Βαλεν ειναι αυτος που ειτε θελει,ειτε οχι θ...