"Okay baby I'm doing this"ακουω την φωνη της εξω απο την πορτα μου και έπειτα η πορτα μου ανοίγει.
Γυρνάω να την κοιταξω καθως τρίβω τα ματια μου απο τον υπνο και εκείνη με κοιταζει εξεταστικά και προσεχτικά σαν να ψάχνει κατι.
"Valen told me to tell you to get up"λεει η ξενερωτη κοπελα σε εμενα και εγω σηκώνομαι απο το κρεβατι αλλα συνεχίζει να με κοιτάζει.
"Okey"λεω κοιτωντας την αγρια και αυτη γυρναει την πλατη της και φεύγει.
"Bitch"λεω αμεσως και περιμένω μήπως και το ακουσε και γυρισει για να μπορέσω επιτέλους να την πιάσω απο το μαλλι αλλα δυστυχώς έχει φυγει.
Ξεφυσαω θυμωμένη. Ο Βαλεν οτι κανει το κανει επίτηδες. Θέλει να με φτασει στο αμήν μου και θα το καταφέρει αν δεν κανω κατι για αυτο.
Αλλα τι θα κανω; Ειπαμε να κρατήσουμε μια καλη σχέση μεταξύ μας. Μακάρι να μπορουσα να μιλούσα για λιγο με τον Τζεν.
Θα επερνά λιγο θαρρος ετσι. Δεν μου εχει λείψει τοσο η αλήθεια είναι. Ισως επειδη δεν εχει και πολλες μερες που τον ειδα.
Την ακουω να γελαει και μου την δινει στα νευρα. Κοιταζω απο τις σκαλες και τους βλεπω που φεύγουν μαζι απο το σπιτι.
Ευκαιρία να μπω να κανω ενα μπανιο για να χαλαρώσω λιγακι. Μακριά απο καθε σκέψη και καθε φόβο.
Περπατάω προς το μπανιο. Κλαινω την πορτα πετάω τα ρουχα μου στο πάτωμα και μπαινω και ανοιγω το καυτό νερό να τρέξει πανω στο σώμα μου.
Παρα την κοκκινιλα που αφήνει επειδή ειναι αρκετα καυτο με χαλαρώνει αρκετά και φυσικά εχω χάσει την ωρα.
Δεν ξερω πόση ωρα εχει περασει αλλα αυτο το μπανιο είναι πραγματικα οτι πρεπει. Κλεινω την βρύση και κοιταζω τριγύρω.
Δεν υπάρχει πετσέτα οποτε υποθέτω πως θα παω ετσι μεχρι το δωμάτιο μου. Παίρνω τα ρουχα στα χερια μου και ανοίγω την πόρτα.
Πηγαίνω τα ρουχα στην αποθηκη για πλύσιμο και οταν γυρναω να φύγω βλεπω μπροστά μου τον Βαλεν να με κοιτάζει.
Ασυναίσθητα τοποθετώ τα χερια μου στο στηθος και το αιδιο μου και τα καλύπτω μένοντας στην θεση μου με κομμένη την ανάσα.
"Αυτο και αν ειναι θέαμα"λεει και κανει κάποια βήματα κοντα μου κόβοντας μου την ανασα. Πρέπει όμως να τον σταματήσω κάπως.
YOU ARE READING
It's no Different
Acción[2° Book of series Different] Η Μέλορι ζει μια ζωή απλη και καθόλου διαφορετική απο οποιαδήποτε αλλη έφηβη. Τα πράγματα αλλαζουν οταν γίνεται μάρτυρας σε ενα περιστατικό που βάζει σε κίνδυνο την ζωη της. Ο Βαλεν ειναι αυτος που ειτε θελει,ειτε οχι θ...