7. Bölüm ; Azra Masum

193 18 0
                                    

( Deniz'in anlatımıyla )

Maskeyi kaldırdığımda Heves'in yüzünü gördüm . Ne işi vardı burada ? Ve bu halde ?

- Heves ? Ne işin var burada ve sen kimsin ?"
Heves zar zor cevap verdi. 

- Deniz nefes alamıyorum ! " Sesi boğuk çıkmıştı.  Hemen bıraktım onu . Boğazını tutup zorla konuştu .

- A-Azra'nın masumiyetini kanıtlamak için ipuçları bulmak için g-geldik. "

Deniz ona bakarken yerde yatan da maskesini çıkarttı.

- Deniz bize yardım eder misin ? Sen komisersin bize büyük katkın dokunur. " Deniz Heves'e baktı.  Evet onlara büyük yardımı dokunurdu .

- Olur Heves size sonuna kadar yardım ederim ama bana gerçekleri anlat. " Tam o sırada bakıştılar .

- Yapamayız Deniz . Azra bir şey söylemeden biz birşey söyleyemeyiz . Eğer gerçekten yardım ediceksen bunları sorma lütfen.  " Başımı tamam anlamında salladım .

Tam o sırada arkadan bir ses geldi .
- Deniz ! Sen misin ? " Arkamı döndüğümde sesin sahibine baktım .

Gelen kişi Ecem ' di .
Hemen yanıma geldi .
- Amirim ne işiniz var burada ? " Ecem bana bakıp cevap bekliyordu .

- Olay yerini inceliyordum . Senin ne işin var peki burada ?"

- Ben buradan geçiyordum . Olay yerinde birilerini görünce dikkatimi çekti ."

Sonra arabasına tekrar binip gitti .

_
_
_

Merhaba . Bölüm kısa oldu farkındayım . Ama sizi meraklandırmak ve bekletmek istemedim . Umarım beni anlarsınız. Görüşmek üzere arkadaşlar . Bir şey daha var.  İlk romanın Sürü' yü 1,2  güne yayınlayacam . Okursanız ben mutlu olurum sizde pişman olmazsınız . Görüşmek üzere arkadaşlar 🖐️🖐️

AVLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin