8.Bölüm;10 yıl önce

218 18 9
                                    

Merhaba arkadaşlar . Nasılsınız? Umarım iyisinizdir 🤗. Biliyor musunuz yazmak bana çok iyi geliyor . Umarım yazdıklarım da size iyi geliyordur .  Sonda görüşmek üzere.  Avluda buluşuruz .

...

-İçimdesin ama çok zor?
- Neymiş zor ?
- Seni içimde tuta bilmek ..
Gece_boysan_Fan

...

Yazarın anlatımıyla

Deniz yavaşça üstünü değiştirip yatağına uzandı . Aklında tek bir şey vardı. Oda Azra'ydı.  Neden onu bu kadar kafaya takmıştı .
Yavaşça gözlerini kapattı .

Azra'nın ise gözüne uyku girmiyordu . Önceden de hapise girmişliği vardı ama daha önce böyle hissetmemişti . Neydi acaba bu hissettiği şey ?

10 yıl önce ...

Azra'dan ..
Üniversitemi bitirmeme son bir senem vardı . Pek uslu sayılmam bu zamanlarda açık olalım . O zamanlar okulun en belalı tiplerindedim. Kendi gurubum vardı .

Gurubumdakiler ;
Derya , Heves , Hasret , Ilgaz , Rüzgar ve Jaley'di. Saf kızdık yani . Yine bir gün okuldaydık .

Kantinde otururken Hasret koşarak yanıma geldi .
- Azooo ! Yeni biri geliyor okula !.Hemde bizim sınıfa geliyor Azoo ! " Boş boş Hasret'e baktım .

- Gelen kişi iyimi bari ?"Çünkü bu aralar gereksizlerle uğraşmaktan bıktım . Hepsi pısırıklar .

- Bilmiyorum Azo . Gelince göreceğiz.  " Diyip yanıma oturdu .
- Gelen kişi kim anlat biraz. "
- Deniz Demir . 20 yaşındaymış . Cesurmuş ama kendi içine kapanık bir kızmış.  Zeki ve çalışkanmış. " Ben başımı onaylarcasına salladım .

Tam yeni aldığım kahvemden bir yudum alacakken koridordan bir ses geldi .

- Hadi be sevgilim ol !" Sesin geldiği yöne doğru baktım. 
- Git başımdan !" Diye söyledi kız erkeğe.  

Yavaşça ayağı kalktım .
Kızlarda benimle kalktı. Birbirleriyle didişen kişilere baktım .

- Hayrola ?! Ne istiyorsun Oktay kızdan ?!" Sesim sert çıkmış olacak ki hepsi ürkekçe bana baktı. 

- A-Azra şey ? "
- NEYY ?!!"
- Kızla sevgili olmak istiyorum . " Sesi ürkekçe çıkmıştı. 

- Kız senin sevgilin olmak istiyor mu ? Bi sor bakalım . "  Tam o sırada başımı kıza çevirdim . O , O karkmamıştı.  İlk defa yeni gelen biri benden korkmuyordu .

Oktay hızla arkasını dönüp koşarcasına gitti . Kıza tekrar baktım . Gözleri masmaviydi.

Kolundan tutacakken vazgeçtim.
- Gel bakalım ." Diyip ona bizim oturduğumuz kantin sırasını işaret ettim .

Kararsız kaldı sonra ortamı germemek için lafımı ikiletmedi. Bu hareketi hoşuma gitmişti .

Sıraya oturunca yanına oturdum . Sonra masada duran kahfeme baktım .
Allah Kahretsin en nefret ettiğim şey olmuştu. Kahfem soğumuştu .

Kahfemide alıp ayağı kalktım . Kahveyi çöpe attıp kantinciye baktım .

- Bir sütlü kahve ." Dediğimde üzgünce bana baktı .
- Kalmadı size verdiğim sondu . " Üzülerek masaya geri döndüm .

Masaya oturup başımı ellerimin arasına alıp saçlarıma dokundum .
Herkes kendi işiyle ilgileniyordu .

Tam o sırada önümde bir fincanda kahve gördüm .
Başımı kaldırıp fincanın itildiği tarafa baktım .

- Benim yüzümden kehvenden oldu . Bu sütlü değil kusura bakma . Benim süte alarjim var da . O yüzden bu filtre kahve ile idare ediceksin . Ama sen bilirsin ben senin için söylüyorum.
İster iç ister içme sana kalmış bir şey ." Sonlarda korkmuş gibiydi .

Kahve fincanını elime aldım . Ve kahveden küçük bir yudum aldım . Normalde filtre kahve sevmem ama bu hoşuma gitmişti .

_
_
_

Merhabalar . Şuan heyecanlıyım . Niye derseniz bilmiyorum .
Umarım hoşunuza gitmiştir.  Bölüm uzun oldu diye düşünüyorum. 
Bir kaç bölüm geçmiş olarak yayınlanacak . Görüşmek üzere arkadaşlar 🖐️😊😊
Kendinize çok dikkat edin lütfen.  Diğer kitap ve bölümlerde görüşmek üzere 🖐️🖐️

AVLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin