19.Bölüm;

221 15 5
                                    

Oğuz yavaşça yanıma oturdu. Eliyle saçlarımı okşayıp saçlarıma küçük bir öpücük bıraktı .

- İyi misin ?" Dediğinde zar zor konuştum.
- Sence ?" Dediğimde tam o sırada kapı açıldı ve içeriye endişeli bir Azra Kaya girdi.

- Ben dışarıda bekliyorum. Doktor gelicek birazdan." Diyip odadan çıktı Oğuz.
- İyi misin Boncuk ? Kim yaptı bunu sana ?
Canın çok yanıyor mu ?" Azra beni soru yağmuruna tutarken derin bir nefes almaya çalıştım ama canım yanıyordu.

- Azra... Kudret... Kahve ... Dikkat et. " diye bildim sadece.
- Ne ?" Dedi anlayamayarak.
- Kudret'e dikkat et." Dediğimde bana boş boş baktı. En sonunda ne demek istediğimi anlamıştı. Tam bir şey diyeceken doktor içeri girdi. Oda dışarı çıkmak zorunda kaldı .

Azra ile devam ediyoruz

Doktor gelince odadan çıkmak zorunda kaldım .
İç sesim bas bas bağırıyordu.
" BUNU ONA KUDRET YAPTI !! BUNU ONA KUDRET YAPTI !! BUNU ONA KUDRET YAPTI !!" Diye. Nasıl öfkelendiysem artık nasıl dışarı çıkıp arabaya bindiğimi hatırlamıyorum.

Kendimi evimin önünde buldum . Bu halde ne Deniz'e bir faydam olurdu ne de kendime.
Plan yapmak zorundaydım. Kendimi hızla evin içine attım.

- Azom bu ne hal ?" Dedi Hasret . Heves'te bana boş boş bakıyordu.
- Deniz'i Kudret dövmüş. Daha doğrusu dövdürtmüştür o p*ç !" Dedim öfkeyle.

- Ne ?"
- Ne ?"

Bu kelimeyi senkronize bir şekilde söylediler. Neyse ki fazla uzatmadan yanıma geldiler .

Ben de ne yapacağımızı anlattım. Onlar da beni sadece dinleyip bazı sorular sordular.  Kudret Deniz'e dokunmayacaktı arkadaşlar. Umarım Kudret ile ilgili kötü sahneler yazmışsındır Yazar. ( Kim bilir Azra . Kim bilir ?? )

Konuşmayı bitirip odama çıktım . Sadece aklımda Deniz vardı. Sadece Deniz . Ben onun nesiydim ki ? Doğru soru o benim için neden bu kadar önemliydi ?
Ben onu ne kadar önemsiyorum ? O benim için ne ifade ediyor ?
Ben Deniz'i ne kadar seviyordum ?

Tüm bu sorular aklımın içinde dolanırken cevaplarını düşünüyordum . Deniz kim ki benim için ?

Deniz benim için sadece bir ev arkadaşı . Ben bu planı da Kudret'e kim olduğumu hatırlatmak için yapıyorum.

" Sen kimi kandırıyorsun Azra ?" Diyor iç sesim. Tamam Deniz benim için sadece ev arkadaşı değil. Dostum diyebileceğim çok önemli bir insan .

Deniz benim için çok önemli.   
Deniz benim için omuzunda ağladığım , gece sarılarak uyuduğum bir DOST.

Ben onu saflığı , iyi niyetliliği , yalanlardan , kinden , nefretten arındırılmış gerçek bir kalp taşıdığı için bu kadar önemli . O benim canım gibi sevdiğim bir insan. O benim için GERÇEK BİR DOSTLUĞU ifade ediyor. O bana sevginin vücut bulmuş bir insanı ifade ediyor. Ben Deniz'i canım kadar seviyorum belki daha fazla .

Tek kelimeyle o benim herşeyim . Ve ben Deniz'in önünde kudret'ten intikamını alacağım.

Ve bu söylediklerimi Deniz'e söylemeyin . Sana diyorum Yazar ! Deniz bir şey hissettirme ! Yoksa senden bilirim. Deniz bir şey bilmeyecek anlaştık mı ? 🤜

_
_
_

Merhaba . Beklettim biraz kusura bakmayın.
Bu tahmin edeceğiniz gibi özel bir bölüm.
700 okunmaya özel yazdım.  

Ayrıca kitaplarınızı bana önerirseniz hoşuma gidenleri duyuru veya kitaplarımda yazabilirim . Bu bölümde Azra'ya Deniz'in onun için ne kadar önemli olduğunu hatırlatmak istedim .
Biliyorsunuz ki insan sevdiğinin değerini kaybedince veya ondan uzak kalınca anlıyormuş . Neyse ben diğer kitap ve bölümlere geçiyorum kendinize dikkat edin lütfen ☺️♥️😼

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 13, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AVLU Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin