Az ember úgy érezhet néha, hogy megtalálta a számára legjobb barátot, de utólag rájön, hogy téved. Ez történt Jeonginnal is.
Mindössze a 8. osztályának első hónapjában jött egy új fiú az osztályba. 2 évvel volt idősebb nála, mivel Sydneyből jött át Seoulba és még évvesztes is volt.
Eleinte nem sok interakciót mutattak egymás felé egy bizonyos ültetésig. Nem egymás mellé de egymás mögé kerültek. Jeongin akkori padtársát utálta, mivel egy idegesítő lány volt aki szerelmes volt a fiúba.
A fiatal srác állandóan hátrafordulgatott az új sráchoz, Chanhoz, hogy ne kelljen ezt a lányt elviselnie.
Nagyon sokat beszélgettek azideig ameddig ebben az ülésmódban voltak. Aztán, ahogy Channak párja lett, aki történesen egy fiú, Seungmin azután megváltozott ez.
Eleinte még ugyanúgy beszéltek a gimiben mint ahogy eddig, viszont ez Seungmin csőrét bökte nagyon. Így ez okból nem beszéltek sokáig.
Mindketten élték boldogan életüket. Jeongin összebarátkozott Changbinnak a baráti körével és vele töltötte mindennapjait. Chan Seungminnel és a barátaival töltötte életét.
Channak hiányzott a fiatalabb, hogy beszéljenek és gondolkodott a módszeren, hogy hogy kéne beszélnie vele. Otthon feküdt az ágyában a közösségi oldalakat böngészve, amikor egy ötlet pattant ki a fejéből.
Titkos beszélgetés
Chris Bang
Hé, Jeongin vagy még?Jeongin Yang
Persze, de miez? Miért írtál rám?Chris Bang
Hiányoztál, tudod amióta nem beszélünk olyan fura minden, unalmas az élet. Arra gondoltam, hogy itt beszélhetnénk esténként.Jeongin Yang
Nem tudom, hogy ez mennyire jó ötlet Chan... Mivan ha a barátod rájön? Nem akarok zűrt okozni köztetek...Chris Bang
Nem fogja, erre is van megoldásom, kikell törölnünk az üzeneteket reggelre. És biztonság kedvéért tiltás is menne ha neked nem baj...Jeongin Yang
.... Nekem is hiányoztál amúgy... Figyelj, ha lebukunk te vállalsz felelősséget!Chris Bang
Jó jó rendben, de akkor jó így neked?Jeongin Yang
Fura, de hozzátudok szokni. Akkor esténként itt?Chris Bang
Yes mateJeongin Yang
Rendben. Örülök, hogy esélyünk van újra jóba lenni..Chris Bang
Énis Innie😊Chris Bang a becenevedet a következőre állította be: Innie💙
-
-
-
Chris Bang becenevét a következőre állítottad be: Chanie Hyung💙Ettől a naptól kezdve minden nap beszéltek. Mindig volt miről beszélniük annak ellenére is, hogy mennyire különböznek. Míg Jeongin szereti a női rappereket, addig Chan rock imádó volt.
Olyan bizalmat alakítottak ki egymás között, mint még senkivel eddig. Egy idő után a beszélgetéseik találkozókra is jutottak.
أنت تقرأ
Stray Kids Minden Mennyiségben Mert Ez Örök
القصة القصيرةSTRAY KIDS Oneshots. Mivel kiolvastam a létező összes oneshotos gyűjteményt szóval arra gondoltam, írok most én! Nem tudom milyen gyakran hozok új részt, amint tudok jövök.❤️ -2020.03.07- Hyunlix #1 Minsung #18 -2020.03.10- C...