A látszat néha csal-Y/n+Seungmin

176 2 0
                                    

Y/n egy 17 éves gimnazista volt. Mindenki tisztelte, mert egy rendkívül rendes, szorgalmas és jószívű lánynak tűnt. De ez mind csak látszat.

Igazából egy bűnözőcsaládból származó lány akit szépen lassan elkezdtek belevonni a családi businessbe. Édesapja híres, mint a 'névtelen, arctalan gyilkos'.

Eleinte y/n szégyellte a családját, hogy ilyenekkel nő fel, viszont egy idő után elkezdett ő is beszállni. Nem bízták rá a nagy dolgokat, csak egy apró mellékszálba rakták bele, a drogárusításba. Seungmin ezek az információk miatt került közel hozzá.

Seungmin az iskola egyetlen meleg fiújaként volt híres. Nem voltak barátai a suliban, mert mindenki elítélte kivéve azok akik soha nem szóltak hozzá és y/n. Pedig egy aranyszívű srác volt aki nagyon sokat segített mindig mindenkinek.

Szokásosan ült otthon egyedül amikor valaki felhívta. Privát szám volt. Nem tudta ki lehet. Remegő kezekkel nyúlt a telefonhoz.

- I-igen?-magában elmondott egy imát, hogy túlélje.
-Seungmin te vagy az? Én vagyok az, y/n, kéne egy kis segítség- szólalt meg  a telefon mögül.
-Mit szeretnél? -sóhajtott fel megkönnyebbülten.

Seungmin akármennyire úgy tűnt, hogy egy olyan fiú aki semmiről nem tud de ez nagy tévedés volt. Amolyan csendes megfigyelő volt mindig is. Így persze amikor y/n telefonált tudta, hogy segítenie kell.

Hogy hogy is tudta meg y/n? Az előbb említett srác írt neki egy levelet, hogy nem jó amit csinál. Eléggé meglepődött, hogy mégis hogy jött rá mindenre.

Megbeszéltek egy rövid találkozót a parkba, hogy nyugodtan tudjanak beszélni. A fiú felkapott egy bő szürke pulcsit és egy egyszerű fekete nadrágot. Intett anyukájának, hogy majd jön és lassan elindult.

Y/n már ott várta elég megviselt állapotban. Seungmin nem tudta mi történt, sose látta ezelőtt ilyennek. Odarohant egyből és aggódóan vizslatta.

-Mitörtént?-kérdezte higgadtan.
-Ki akarok szállni az egészből-temette kezét arcába és halkan sírni kezdett.
-Mi változtatta meg az eddigi hozzáállásod?-érdeklődött.
- Tegnap mentem cuccot szállítani valami kigyúrt pasashoz aki egyébként majdnem megerőszakolt, de egyszerűen rossz volt, hogy én kurvára nem ilyen vagyok és egész reggel ezen kattogtam, hogy mit csináljak-sírta el magát.

Seungmin nagyon törte a fejét mit tehetnének. A szülei makacsok, nem könnyen engednék ezt neki. Simogatta hátát és nyugtató szavakat suttogott neki. Nagyjából megnyugodott y/n amikor Seungmin megszólalt:

-Fogalmam sincs mit kéne tenni-sóhajtott fel-Esetleg nemet tényleg nem tudsz nekik mondani? Nem erőszakolhatnak rád semmit amit nem akarsz!
-Nem tudom, sose mertem nekik nemet mondani, tudom sose vertek meg de félek.. Azért na, mégis az apám egy bűnöző-nevet fel kínjában y/n.

Egy-két óra beszélgetés után y/n hazament. Hazaérve lerakta cuccát és bement apjához.

-Ment?-kérdezte apja.
-Simán, azt mondta mondjak neked nemet, mintha annyira akarnék-nevetett fel y/n.
-Szép munka drágám! Anyád odavolt addig az ő szüleinél gondolom tette a dolgát-ült bele székjébe büszkén.

Y/n felment a szobájába, hogy lássa hírekben mitörtént. Először nem hisz a szemének, hogy ez hogy történhetett meg.

"Kim Seungmin a 18 éves gimnazista fiú kórházban fekszik, brutális késelés  miatt. Megvédte az anyját és most az ő életéért küzdenek. Túlélési esélyei igen kevesek. A késelőt elfogták és őrizetbe vitték."

Megfagyott minden körülötte. Seungmin életveszélyes állapotban van? Az anyja börtönben. Nem tudta ki miatt fájt a szíve. Seungmin csak egy ember volt neki akit tönkre akart tenni úgy, hogy sose tett ellene semmit, míg az édesanyja többször mosott fel vért a lakásukban, mint ölelte volna meg őt.

Hirtelen kabátját felkapva rohant a kórházba. Nem tudja mi történt hirtelen a fejében, hogy emellett a döntés mellett állt. Kifulladva ért oda és azonnal kereste Seungmint a recepciósnál.

-Kim Seungmint keresem, melyik szobában van? -lihegte y/n.
-Éppen műtik, nem lehet tudni, hogy túléli-e. 10% esélye van-mondta nyugodtan.

Itt érezte y/n, hogy tényleg változnia kell. Bűntudata volt. Tudta, hogy ha meghal Seungmin jelenteni fogja a rendőrségnek az összes tetteiket, meg amúgyis.

Nagyon meglepő módon Seungmin túlélte ezt a brutális késelést. Y/n először nem akart hinni a fülének. Boldog volt, de tudta hogy nem tart minden örökké. Bement a fiúhoz aki még kicsit kába volt.

-Tudom Seungmin valószínűleg látni se akarsz, mert mindent tudsz-itt elkezdte Minnie a szemeit nyitogatni- Borzasztóan érzem magam, mindent nagyon nagyon sajnálok és most tényleg. Nem érdemelted meg ezt se. Sajnálok mindent. Nem fogunk többet találkozni, mert feladom magunkat a rendőrségen. Köszönök mindent Minnie, szeretlek-állt fel amikor Seungmin elhalt hangon megszólalt.

-Nem haragszok, vigyázz magadra-mosolygott nagyon halványan.

Ettől a naptól kezdve nem látták egymást. Y/n és családja életfogytiglant kapott és a börtönben élték maradék életüket. Seungmin felépült és elkezdtek az emberek jobban figyelni rá, mekkora érték az egész srác. Sokkal boldogabb volt így, lettek barátai és egy helyes férfival élte le maradék életét.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 27, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Stray Kids Minden Mennyiségben Mert Ez Örök Donde viven las historias. Descúbrelo ahora