2017- nemzetközi elismertség

24 2 0
                                    

2017 elején a BTS turnéra indult Live Trilogy Episode III: The Wings Tour címmel, mely 550 000 nézővel zárult

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

2017 elején a BTS turnéra indult Live Trilogy Episode III: The Wings Tour címmel, mely 550 000 nézővel zárult. Februárban Wings című albumuk újra kiadott, You Never Walk Alone című változatából több mint 700 000 darabot rendeltek meg elővételben.A lemezről kimásolt Spring Day (봄날, Pomnal) című daluk nyolc dél-koreai slágerlistát vezetett, és a Kaon országos listáján is első volt. A dal a Billboard Bubbling Under Hot 100 Singles slágerlistájára is felkerült a 15. helyen.

Ötödik középlemezük, a Love Yourself: Her 2017 szeptemberében látott napvilágot, melyen zeneszerzőként Andrew Taggart (The Chainsmokers) is közreműködött, a Best of Me című dalban. A DNA című dal második helyezést ért el a Kaon heti slágerlistáján,a hozzá készített videóklip pedig 24 óra alatt 20 millió megtekintést ért el, ezzel újabb rekordot döntött a K-pop történetében. A dal felkerült a Billboard Hot 100 listára is a 85. helyen, ezzel a BTS az első dél-koreai fiúegyüttes lett, akiknek ez sikerült. A dal később 67. helyezett lett a slágerlistán, ezzel a valaha volt legmagasabb helyezést érte el a K-pop történetében, megdöntve a Wonder Girls lányegyüttes korábbi rekordját. A Mic Drop című daluk Steve Aoki által remixelt változata jelent meg második kislemezként az albumról, mely Dél-Koreában 23. helyezett lett, a Billboard Hot 100 listán pedig 28, ezzel koreai együttesként először felkerültek a top 40-be.A két kislemezt egy harmadik dallal, a Crystal Snow-val kiegészítve Japánban is kiadták.A kislemez első lett az Oricon slágerlistáján.Novemberben az együttes fellépett az American Music Awardson, első K-pop-együttesként, és ezzel nagyobb nemzetközi ismertségre tettek szert.Év végén elnyerték az év előadója díjat az Mnet Asian Music Awardson, Spring Day című daluk pedig elnyerte a Melon Music Awards év dalának járó elismerését.Decemberben felléptek a Dick Clark's New Year's Rockin' Eve amerikai újévi műsorban. December 22-én először felléptek a japán TV Asahi Japan Music Station Super Live műsorában is.

2018 januárjában a BTS dupla platinalemezt kapott a Japán Hanglemezgyártók Szövetségétől a Mic Drop/DNA/Crystal Snow című kislemezükért.A koreai Golden Disc Awardson és a Seoul Music Awardson is megkapták a nagydíjat. Februárban a Mic Drop Remix és a DNA című kislemez is aranylemez lett Amerikában. Április 4-én megjelent harmadik japán nagylemezük, a Face Yourself. A lemez 43. lett az amerikai Billboard 200-as listán, amivel a harmadik legmagasabb helyezést elérő japán nyelvű lemez lett a lista történetében.

Honnan ismered őket?

☁BTS☁Where stories live. Discover now