2015-2016- Áttörés

37 3 0
                                    

2015 elején a BTS Japánban koncertezett a Wake Up: Open Your Eyes című turné keretében, amit követően BTS Live Trilogy – Episode 1: BTS Begins címmel Szöulban adtak koncertet

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

2015 elején a BTS Japánban koncertezett a Wake Up: Open Your Eyes című turné keretében, amit követően BTS Live Trilogy – Episode 1: BTS Begins címmel Szöulban adtak koncertet. Harmadik középlemezük The Most Beautiful Moment in Life, Part 1 márciusban került a boltokba, melyről az I Need U című dal az első ötben szerepelt a Kaon slágerlistáján,[50] és az SBS MTV csatorna The Show című zenei műsorában megszerezte a BTS első győzelmét a heti slágerlistán.Bár a Dope (쩔어, Ccsoro) című daluk csak 44. volt a Kaon listáján,[ a hozzá készített videóklip lett az együttes első klipje, mely százmilliós nézettséget ért el a YouTube-on októberben. A dal később a harmadik helyen került fel a Billboard World Digital Songs listájára. A The Most Beautiful Moment in Life, Part 1 összesen több mint 300 000 példányban fogyott el.

Negyedik japán kislemezük, a For You 2015 júniusában jelent meg, japán debütálásuk egy éves évfordulójára. A kislemez vezette az Oricon napi listáját, 42 000 eladott példánnyal. Újabb turnéra indultak, 2015 Live Trilogy Episode: The Red Bullet címmel, majd felléptek a Summer Sonic fesztiválon Japánban.

Háromnapos, The Most Beautiful Moment in Life: On Stage című koncertsorozatuk során előadták a Run című új dalukat, mely később a The Most Beautiful Moment in Life, Part 2 című középlemezen jelent meg 2015. november 30-án. A lemez első helyezett volt a Kaon heti listáján és a Billboard World Albums listáján,; utóbbit több hétig vezette, ez korábban K-pop-előadónak még nem sikerült. Felkerült a Billboard 200 listára is a 171. helyen, több mint 5000 eladott példánnyal.A 2015-ös Mnet Asian Music Awards során az együttest a legjobb világelőadó díjjal jutalmazták.

The Most Beautiful Moment in Life, Part 1 és Part 2 később együttesen is megjelent 2016-ban Young Forever címmel, melyről három kislemez jelent meg: a top 40-es Epilogue: Young Forever című dal, a top 10-be bekerült Fire (불타오르네, Pulthaorune), valamint a top 20-ban végzett Save Me. Májusban kétnapos koncertet adtak a szöuli Olimpiai Tornacsarnokban, melyet egy ázsiai turné követett. Az együttes részt vett mindkét amerikai KCON fesztiválon, júniusban New Jersey-ben, júliusban Los Angeles-ben, telt ház előtt léptek fel.A Young Forever később elnyerte a Melon Music Awards év albuma díját, mely az együttes első komoly teszang nagydíja volt.

2016. szeptember 7-én a BTS kiadta második japán stúdióalbumát Youth címmel, melyből az első napon 44 000 példány fogyott el, és ezzel a napi eladási listát is vezette az Oriconon. Az I Need You és a Run dalok japán nyelvű változata kislemezként is megjelent. Az együttes második koreai nyelvű nagylemezéből, a Wingsből több mint 500 000 darabot adtak el elővételben. A Blood Sweat & Tears című daluk all-kill státust ért el a koreai slágerlistákon, és az együttes első olyan dala lett, mely a Kaon heti listáján első helyet ért el. A dal videóklipje 24 óra alatt több mint hatmillió megtekintéssel rendelkezett a YouTube-on, amivel rekordot állítottak fel a K-popban. Az együttes a 2016-os Mnet Asian Music Awardson elnyerte az év előadója díjat.

Melyik a kedvenc zenéd tőlük?

☁BTS☁Onde histórias criam vida. Descubra agora