A Big Hit Entertainment 2010-ben és 2011-ben tartott meghallgatásokat egy fiúegyüttes alapításához, és számos gyakornokot kiválogattak, végül 2012-re született meg a végleges felállás Jin, Suga, J-Hope, RM, Jimin, V és Jungkook részvételével. Hat hónappal a debütálásuk előtt már jelen voltak közösségimédia-platformokon, különféle feldolgozásokat adtak ki YouTube-on és SoundCloudon.
Az együttes debütáló minialbuma 2 Cool 4 Skool címmel jelent meg 2013. június 12-én, melyről a No More Dream című dalt másolták ki először. Bár a minialbum ötödik helyezést ért el a Kaon albumlistáján és több mint 105 000 példányban fogyott, a No More Dream és a We Are Bulletproof Pt. 2 című dalok nem értek el magas helyezést.2014. június 4-én a No More Dream megjelent japán nyelven.
2013. szeptember 11-én megjelent az O!RUL8,2? középlemez, mely 120 000 példányban kelt el és negyedik helyezett volt a Kaon slágerlistáján.2013 év végén, 2014 elején az együttes több díjátadón is elnyerte az év újoncának járó díjat, többek között a Melon Music Awardson, a Golden Disc Awardson és a Seoul Music Awardson.
A 2014-ben kiadott Skool Luv Affair lemez első helyezett volt a Kaon slágerlistáján és több mint 200 000 példányban kelt el.A Billboard World Albums Chart slágerlistáján harmadik helyezett volt. Két kislemez jelent meg róla, a Boy in Luv (상남자, Szangnamdzsa) és a Just One Day (하루만, Haruman). Júniusban a Bridge to Korea fesztiválon K-pop-táncprodukciók zsűrijeként vett részt az együttes Oroszországban. Augusztusban a BTS fellépett a KCON rendezvényen Los Angeles-ben. Ugyanebben a hónapban megjelent első stúdióalbumuk Dark & Wild címmel, mely második helyet ért el a Kaon slágerlistáján és több mint 200 000 példányban fogyott. Az albumról két kislemezt másoltak ki, Danger és War of Hormone (호르몬 전쟁, Horumon csondzseng) címmel.
2014 decemberében japán nyelvű stúdióalbumot jelentettek meg Wake Up címmel, mely harmadik helyezett lett az Oricon heti listáján, és 28 000 példányban fogyott. A lemezen korábbi dalaik japán nyelvű verziója mellett két új dal is szerepelt, a Wake Up és a The Stars.Októbertől decemberig a 2014 BTS Live Trilogy – Episode II: The Red Bullet címmel koncerteztek.
Mióta ismered őket?