İyi Okumalar
"Ben... Ben-" dedi Lisa göz yaşlarına hakim olmaya çalışırken. Ağlamak istemiyordu, hayır. Onun yanında güçsüz düşüp ağlamak istemiyordu. Sevdiği çocuğun yanında acınacak hale gelmek istemiyordu.
Konuşmadan başını gökyüzüne kaldırdı Lisa. Ağlamamayı umuyordu ancak çok zordu, yapamıyordu. Gözleri hala gökyüzündeki yıldızların üzerindeyken bir damla yaş düştü Lisa'nın sol gözünden. Sadece bir yaş, gerisi gelmedi. Jeongguk ise sevdiği kadının bu hali ile ne yapacağını şaşırarak bir adım geriledi. 'Çok mu üstüne gittim acaba?' diye düşünmeden edemedi bir anlığına. Sonunda Lisa gözlerini yumduğunda azıcık da olsa cesaretlenmiş, kollarını kızın minik bedenine sarmıştı. Gittikçe küçülen kızın bedeni onu daha çok sarmala isteği ile dolmasını sağlıyorken, sonunda Jeongguk'un hiç beklemediği bir şey oldu. Lisa'nın keçi inadı kırılıp, kollarını sevdiği adamın beline doladı. Sarılır sarılmaz Lisa'nın ağzından firar eden hıçkırıklar ile Jeongguk'un tişörtü miniğinin incileriyle ıslanmaya başlamıştı.
Bir süre öyle durdular. Yoldan geçen insanlara, etraflarındakilere aldırmadan. Sadece kendileri için, başka kimseyi umursamadan...
Yaklaşık on beş dakika sonra Lisa sonunda başını Jeongguk'un göğsünden kaldırıp dolu gözlerini sevdiği adama çevirdi. Gecenin getirdiği ayın ışıkları Lisa'nın yüzüne vururken ağlamaktan kızarmış yeşil gözleri ay ışığının da etkisiyle parlıyor, Jeongguk'u adeta büyülüyordu. Kalp atışları gecenin karanlığına karışırken Jeongguk iki elini birden Lisa'nın yüzüne çıkardı ve kendine yaklaştırdı. Gözleri Lisa ile tekrar buluştuğunda, adeta izin ister gibi bakıyordu aşık olduğu kızın gözlerine. Lisa onun amacının ne olduğunu anlayıp yavaşça kafasını sallayıp başını ona doğru itti. Onayı alır almaz atağa geçen Jeongguk ise dudaklarını yıllar sonra sevdiği kadınınkiyle buluşturdu. İkilinin dudakları ahenkle birbirine karışırken birbirine çarpan dudakların sesleri de geceye karışıyordu.
Onlar artık, mutluydu...
-Bölüm Sonu-
Selam, ben geldim.
Tekrar ve de tekrardan bölümü güncelleyip sizlere sundum ancak bu defa pek de hoşunuza gitmeyecek
Kitabı bitirmeye karar vermemin nedeni hem oy ve yorumların düşmesi hem de benim yirmi beşinci bölüme kadar ne yazacağımı bulamayıp tıkanmam. Ancak merak etmeyin. Bu ikili hiç mutlu göremediğiniz için özel bölüm yazacağım
Umarım anlayışla karşılayıp bana destek olmaya devam edersiniz. Duyurularımı kontrol etmeyi de unutmayın <3
Sevgili yazarınız
-Beril
ŞİMDİ OKUDUĞUN
[Eυρнояια]あLιsκοοκ
Fanfic"Eυρнояια, kendini aşırı derecede mutlu hissetmeye denir." Çilekli_Muz: Bir oyun oynayalım mı Jeon? jUnGgUk: Sen de kimsin? Çilekli_Muz: Bana cevap verdin. Bunu evet olarak kabul ediyorum Gguk Texting×Instagram Cover by: @Gahashira 2019|©haneullius