the devil's daughter (BÖLÜM 15: HATIRA)

10.7K 656 31
                                    

BÖLÜM 15 : HATIRA

     Uzun dalgalı saçlarının arasında gezdirdi ellerini Katherine. Kendine çok fazlasıyla güvenen biriydi. Karşısında her kim olursa olsun en iyisinin o olduğuna inanırdı. Kendi güzelliğinin ve çekiciliğinin farkındaydı ve dişiliğini oldukça iyi kullanırdı.

     Elindeki kırmızı elmadan büyük bir ısırık aldı. Bu tarz yiyecekler onun hiçbir işine yaramıyordu. Buna rağmen onları yemek hoşuna gidiyordu. Kapının çalmasıyla elindeki ısırılmış elmayı masanın üstüne koydu ve parmak uçlarında küçük adımlarla kapıya doğru gitti. Kapı kısa bir aradan sonra tekrar üç kere tıklatıldı. Bu Lucifer değildi. O, kapıyı daha sert çalardı. Katherine, kendinden oldukça emin bir şekilde hızla kapıyı açtı.

     Bakışları, kapının arkasındaki yabancıya odaklanmıştı. Kafasını yana yatırdı ve suratına baktı. Tanıdık bir siması vardı ancak hatırlayamıyordu. Katherine ‘in siyah gözleri, karşısındaki mavi gözlerin içinde kaybolmuştu. Bu güzel gözlere rağmen otoritesini koruyordu.

“Buyurun, kime bakmıştınız?”

     Mavi gözler, Katherine ‘in vücudunu süzdü ve sonra tekrar bakışlarını yüzüne çevirdi.

“Ben, Mace. Alyssa için gelmiştim ama…”

     Katherine hafifçe yüzünü buruşturdu ve kafasını sallayıp içeriye doğru seslendi.

“Alyssa, ziyaretçin var!”

     Üstüne sabahlığını heyecanla geçirmeye çalışarak içeri girdi Alyssa. Yeni uyanmıştı. Yüzündeki masum bakış hafif bir tebessüme dönüşmüştü. Emin olmayan adımlarda kapının eşiğine doğru gitti. Ona sarılmalı mıydı? Bunu istiyordu ama yapamazdı. Lucifer onun geldiğini bile öğrense onu parçalara ayırabilirdi.

     Bir süre sadece birbirlerinin yüzüne baktılar. Çünkü ikisinin de korktuğu biri vardı.

“Böyle birbirinize bakmaya devam mı edeceksiniz?”

     Alyssa, Katherine ‘e bakışlarını çevirdi.

“Üzgünüm, tanıştırmadım. Katherine bu Mace. Lucifer dünyaya çıkmadan önce bana bakmakla görevlendirilmiş bir şeytan.”

“Vay canına şeytansın öyle mi? Biraz sümsük gibisin.”

     Normalin çok üzerinde, görülemeyecek bir hızla Katherine ‘in arkasına geçti Mace. Mavi gözleri, simsiyah olmuştu.

“Öyle mi dersin Kali?”

     Katherine korkusuzca arkasına döndü. Aralarında santimler kalmıştı.

“Naamah, seni görmek ne güzel…”

     Alyssa ‘nın şaşkın bakışları ikisi arasında gidip geliyordu.

Şeytanın Kızı -Tamamlandı-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin