2.rész-A facebook sötét bugyrai

44 5 0
                                    

Facebook:

Elérkeztünk ehhez a témához is. Talán ez az az alkalmazás amit mindenki ismer. Sok mindenki használja és ez az a dolog ahol majdnem mindenkit megtalálsz. Szóval mondhatni mindenki hallott róla. Az előző részben arról írtam hogy a nagyszülők nem nagyon ismerik az internetet. De ha eléggé belemegyünk a témába akkor sok nagyszülőt láthatsz a facebookon. Legtöbbször csak varrással vagy horgolással kapcsolatos posztokat osztanak meg. Tipikus nagymama tipusok. De vannak akik nem értenek nagyon hozzá így sok bakit találhatunk. Ha megemlítem azt a szót hogy üzenet talán mindenki a facebook társára a messengerre gondol. Ezzel szemben a nagyszülők teljesen máshova kezdenek el írni. Például egy képed alá , az idővonaladra ahol mindenki látja. Persze ilyenkor olyan kérdésekkel állnak elő hogy: ,,Jól vagy? Mit főzzek neked ebédre? Mikor is jöttök?,,.
Ez még a jobbik eset de vannak olyan nagyszülők is akik mindenbe belekötnek. Ezt nem részletezném aki érti az érti. De sajnos ők ezt természetesnek gondolják hogy az idővonaladra írjanak. Vannak olyan beszélgetések is amik kicsit kínosak lehetnek számodra. Na mindegy szóval értitek. Ha nagyon ismeritek a facebookot akkor tudjátok hogy van olyan lehetőség hogy élőadást indíts. A vallásosabb nagyszülők a templomban történő eseményeket videózzák le. Igen , a pap beszédét videózzák le és meghívnak téged és sok más embert. Az első alkalommal te mit sem sejtve megnyitod. Majd mikor ráeszmélsz hogy a nagyid a pap beszédét videózza akkor szépen kilépsz. Vagy meghallgatod ,ez tőled függ.
Neked van bármi fura történeted ezzel a témával kapcsolatban? ( válaszolj kommentbe)

Köszönöm hogy elolvastad! Ha tetszett nyomj egy csillagot és kövess.
Legközelebb találkozunk addig is szia!

Az idősek és az internetWhere stories live. Discover now