A wifi:
Mindenki ismeri ezt a fogalmat. Mindenki tudja hogy mit jelent. De akkor az öregeknek miért nem mond ez semmit? Ha valaki esetleg már kipróbálta azt hogy megkérdezte a nagyszüleitől hogy nem-e akarnak wifit a házukba. Akkor azok tudják hogy a válaszuk mindig valami hasonló: ,,Mi az hogy wifi? Drágaságom, ez ilyen mai találmány?,,.
Igen , ilyenkor mi fogjuk a fejünket a türelmesebbek pedig próbálják elmagyarázni vagy esetleg elmutogatni mégis mi az hogy wifi. Több kevesebb sikerrel. De viszont vannak olyan nagyszülők akik már túl tájékozottak, például a tiktokos nagyik , a tinderes nagyik , de vannak akik a facebookot élik a legjobban. De ez már más téma , de nyugi erről is lesz szó. Szóval mikor már sikerült megértetni velük akkor közlik hogy nekik ez túl bonyolúlt de nem így konkrétan. Elkezdenek mentegetőzni hogy: ,,A mi időnkben nem volt ilyen találmány. Mi már a szárazkenyérnek is örültünk. Meg mi a mezőre jártunk és segítettünk.,,.
Majd belekezdenek elmesélni hogy milyen volt nekik gyerekkorukban. Ha türelmes vagy vagy még nem hallottad tőlük akkor végighallgatod a mondókájukat. De ha már sokszor hallottad vagy csak nem érdekel akkor más témát hozol fel. A harmadik esetben pedig elkezded kérlelni hogy mégis csináljanak neked vagy nektek. Itt a tesóidra gondolok. Ha pedig rábólintanak akkor szabad a pálya és lesz internet a nagyszüleidnél. Persze a mai világban ez már megszokott. Viszont ezt nem mindegyik nagyszülő gondolja így. Persze akkor mondhatjuk hogy azoknak akiknek a nagyszüleiknél van internet azok szerencsések. Mivel gondolom mindenki szeret a nagymamánál lenni. Ha más nem akkor a finom ételek miatt amit gondosan elkészít neked vagy nektek. És ha haza kell menned mindig ad egy kis útravalót. Amit napokig ehetsz. Mert a nagyik nagyon szeretik ha az unokáik jól érzik magukat. Sőt tesznek is érte hogy jól érezd magad. Szóval ha van internet a nagyszüleidnél a mennyországban érezheted magad.
Te szerencsés vagy? (válaszolj kommentbe)Ha tetszett nyomj egy csillagot és kövess további tartalmakért.
Köszönöm hogy elolvastad!
VOUS LISEZ
Az idősek és az internet
ComédieBevezetés, előszó: Elsősorban leszögezném hogy ezek KITALÁLT TÖRTÉNETEK. Lehet lesz valóság alapja de nem utalok senkire. Nem sértésnek szánom és nem csak az öregekre vonatkozhat. Mégegyszer ismétlem: ezek KITALÁLT TÖRTÉNETEK. Ezeket a történeteket...