Tik Tok:
Biztos hallottad már legalább egyszer ezt a szót. Ha nem akkor most elmondom miről szól. Ez egy alkalmazás amiben egy rövid zenére videót csinálhatsz. De mondjuk vannak akik itt vlogolnak de az már mellékes. Nagyon sokan szórakozásból használják de vannak akik komolyan gondolják. Térjünk is a lényegre, az előző mondattal kicsit utalni akartam az ez után következő részekre a szövegben. Mivel vannak olyan nagyik akik táncolnak a maguk módján. Ezt úgy kell elképzelni hogy a videóban egy ismert szám megy , mondjuk a macarena. A főszereplőnk a videóban pedig csak a maga módján ,,táncol,,. Remélem mindenkinek meg van a kép. Majdnem elfelejtettem megemlíteni a másik csoportot ami most lett nagyon felkapott. Mert a korona vírus idején a nagyszülök nem nagyon elfoglaltak. Ebbe azt értem bele hogy mivel nem mehetnek sehova így nem találkozhatnak sűrűn az unokákkal. Ez a ,,házi karantén,, a nagyikat jobban odavonzza a tiktokhoz. Olyan videókat készítenek (nem mindenki) amikben megmutatják hogy kell alaposan kezetmosni. De vannak olyan rendkívül érdekes videóik is amikben házi edzést mutatnak a fiatalabbaknak. Ezzel arra ösztönözve őket hogy kicsit mozogjanak. Elérkeztünk a kedvenc témámhoz ahol olyan videók szerepelnek amik kiakasztanak. Ezek pedig azok amikben a nagymamák valamilyen textil ruhaanyagot húznak a fejükre , rá napszemüveg és úgy táncolnak a kamera előtt. Ebből rengeteget találtam egy néni oldalán. Szóval elég népszerű lehet. Nem is értem miért nem ezt csinálják a híres emberek is. Biztos nagy nézettségük lenne. Nyugi csak viccelek. Én személy szerint nem csinálnék ilyet , de ez csak az én véleményem.
Te mit gondolsz az ilyen videókról?Nagyon köszönöm hogy elolvastad. További szép napot!
YOU ARE READING
Az idősek és az internet
HumorBevezetés, előszó: Elsősorban leszögezném hogy ezek KITALÁLT TÖRTÉNETEK. Lehet lesz valóság alapja de nem utalok senkire. Nem sértésnek szánom és nem csak az öregekre vonatkozhat. Mégegyszer ismétlem: ezek KITALÁLT TÖRTÉNETEK. Ezeket a történeteket...