3.rész-A messenger másik oldala

29 4 0
                                    

Messenger:

Sziasztok! Mindenkit köszöntök újra, vagy pedig köszönöm hogy eddig kitartottál. Most mint ahogy a kis címből is látod a messenger lesz a témánk. (Jeeeee!) Viccet félre téve most tényleg a messengerről lesz szó. Aki nem ismerné annak akkor elmondom hogy a facebookhoz hasonló, azzal a különbséggel hogy itt csak beszélgetni és sztorit kirakni lehet. (Bocsi csak így tudtam lerövidíteni) Szóval itt nem lehet nagy bakit véteni. (Most így belegondolva legtöbbször csak a messengert töltik le, na mindegy. ) Itt több embert megtalálsz és rögtön tudsz velük beszélgetni. A nagyszülők inkább a facebookot böngészik de néha a messenger szigeteire is elutaznak. Ilyenkor az átlag nagyszülők csak fontos dolgokat kérdeznek vagy írnak. De van a másik fél is. Ők azok akik mindent is megosztanak veled amit úgy gondolnak meg kell nézned. Részletezem : éneklős videót , táncolós videót ,cuki képet, babás képet, vicces képet , fontos videót , vallásos videót....  szerintem ennyi elég. Mostmár mindenki érti hogy mire gondolok mikor azt mondom : ,,mindent is megosztanak,,.
Ez nem olyan rosz míg nem minden nap, minden percében küldenek valamit. Hát persze ,most mindenki arra gondol hogy akkor miért nézem meg? Válaszolnék. Azért mert ha nem nézed meg ,rögtön jön a kérdés: ,,Minden rendben? Most valami baj van? Hívjam a mentőt?,,.
De hát ez természetes a nagyszülők is úgy mint a szülők aggódnak érted. De ez mindig így lesz. Ez az a dolog ami sosem változik az emberekben. Minden ember aggódik szerettei miatt.
Te ki miatt aggódsz a legjobban? ( válaszolj kommentbe)

Köszi hogy elolvastad , ha tetszett nyomj egy csillagot és kövess. További szép napot!

Az idősek és az internetWhere stories live. Discover now