3 [ Değişim]

148 26 22
                                    

“ Hyung özür dilerim. Özür dilerim Hyung affet beni. ”

“ Jackson kalk yerden. ”

Ellerimi ayak bileklerine sardım.

“ çok özür dilerim Hyung. Lütfen affet beni. ”

“ Jackson yeter. Kalk yerden. ”

Kolumdan tutup beni ayağa kaldırdığında utanarak başımı yere eğdim.

“ Hyung sende bana vur. Geçir bir tane suratıma. Dağıt suratımı Hyung ”

Küçük bir kahkaha atıp beni yanına kanepeye oturttu. O sırada mutfağa giden Youngjae yanımıza geldi. Elindeki buzun etrafına bezi iyice sarıp uzattı.

“ ben yardım edeyim. ”

“ gerek yok Jackson hallederim. ”

“ Hyung nolur yardım edeyim. Gözünü seveyim izin ver. ”

Elimi tutup kanepenin üzerine indirdi. “ Jackson sorun yok kendini suçlamayı bırak. İyiyim ben bir yumruk yüzünden ölmem. Sinek ısırığı gibiydi daha çok çalışmalısın. ”

Utanarak başımı kaldırıp gözüne baktım. “ öyle gözükmüyor ama Hyung. Gözün çıkmak üzere gibi... Yani şey hyung” tekrar ayaklarının önüne diz çöktüm.

“ özür dilerim Hyung bağışla beni, Hyung affet. ”

Başıma aldığım sert kırlent darbesi ile yuvarlanıp arkaya düştüm. Cenin pozisyonu alıp bir köşede utanmaya karar verdim.

Bu hâle nasıl mı geldim. Benim başıma gelen pişmiş tavuğun başına gelmez.

Üzerimi kurulamak için lavaboya giderken Youngjae'ye evlenme teklifi ettiğini düşünüp yumruk attığım adam onun abisi çıkmıştı. Yurt dışında olduğunu söylediği abisi bugün Kore'ye dönmüştü. Youngjae'de randevusunu erteleyip abisi ile buluşmuştu. Abisi Kore'deki sevgilisine evlilik teklifi etmek istediği için Youngjae'den yardım istemiş ve küçük bir prova yapıyorlarmış ta ki ben onun gözüne bir tane patlatana kadar.

Yine kendi topuğuma sıktım.

“ Jackson Hyung mutfağa gel. Eğer yumruk atmayacaksan. ”

Youngjae salondan çıkıp mutfağa geçti. Bende yerden kalkıp başım önüme eğik mutfağa gittim.

“ abim benim odamda uyuyacak. gece onu hırsız sanıp bir yumruk daha atma diye haberin olsun. ”

Kaslarımı çattım. “ Youngjae, özür diledim ya. Niye böyle yapıyorsun. ”

“ abime yumruk attın farkındasın di mi?”

“ senin yüzünden söylemeliydin bana onun kim olduğunu”

“ neden sana söylemem gerekiyormuş? ”

“ nereden bilebilirdim abin olduğunu sana yürüdüğünü düşündüm. ”

“ bu seni ne ilgilendirir? Kendi başımın çaresine bakarım. ”

“ öyle mi?”

“ öyle. ” beni sertçe itti.

“ özür dilerim Youngjae. Tekrar olmaz. ”

Mutfaktan çıkıp odama geçtim. Kapıyı çarparak kapattım. Sinirle sıktığım elimi odadaki kum torbasına art arda geçirdim.

“ kendi başının çaresine bakarmış.”

“ beni ne ilgilendirirmiş. ”

Hızla savrulan kum torbasını tuttum. “ sanki elimdeymiş gibi, sanki ona karşı olan sahiplenici histen kurtulabiliyormuşum gibi. ”

Kendimi yatağın üzerine bıraktım. “ ama söz Youngjae. Sen bana yalvarana kadar tekrar hayatına karışmayacağım. ”

Cebimdeki telefonu çıkarıp eski kız arkadaşı aradım.

“ alo”

“ Ji Soo, müsait misin?”

“ evet Jackson neden?”

“ bugün seninle kalabilir miyim?”

“ olur bir şeyler hazırlamamı ister misin?”

“ sen bilirsin. Yarım saat içinde orada olurum. ”

Telefonu kapatıp. Üzerimi bir çırpıda değiştirdim. Odadan çıktım. Salona ilerleyip kapının önünde durdum. Tekrar hafif eğildim.

“ Hyung ben çıkıyorum. İyi akşamlar. ”

“ nereye bu saatte Jackson?”

“ Eski kız arkadaşıma ”

“ Şey anlayamadım neden eski kız arkadaşına gidiyorsun ki?”

“ neden olacak hyung onun huyu bu. O böyle biri çünkü. Bu yüzden herkesi de kendi gibi biliyor. ” Youngjae beni öldürürcesine bakan gözlerini üzerime dikti.

“ Youngjae-ya senin benimle sorunun ne?”

Youngjae ayağa kalkıp yavaşça yanıma geldi.

“ benim seninle derdim falan yok. Senin boktan hayatın beni hiç ilgilendirmiyor. ” omzuma sertçe çarpıp çıktı. Peşinden ilerledim.

“ benim boktan hayatım mı? Regl döneminde falan mısın? Ne bu tavırlar. ”

“ Youngjae ”

Durup arkasına döndü. Yumruk yaptığı elini göğsüme sertçe vurdu.

“ senin değişmemenden sıkıldım. Sürekli böyle umursamaz, ciddiyetsiz, düşüncesiz olmandan sıkıldım. Görmemenden sıkıldım. Sıkıldım senin gibi bir aptalla yaşamaktan. ”

Göğsümün üzerindeki eli elimin arasına aldım.

“ sana yanlış bir şey mi yaptım Youngjae-ya hm?”

Diğer elimi yüzüne çıkarıp gözünden akan yaşları sildim. Küçük bir çocuk gibi hıçkırarak ağlıyordu.

” daha bugün bir sevgilin olduğunu öğrendim ama yine eski kız arkadaşının evine gidiyorsun. Neden böyle birisin. ”

Elimin arasındaki elini çekip odasına girdi.

“ Youngjae ”

Kapıyı açmaya çalıştım.

“ Youngjae, aç kapıyı "

“ Youngjae büyütüyorsun aç hadi kapıyı. ”

Omzuma değen el beni geri çekti.

“ Jackson sen çık hadi ben onunla ilgilenirim. Merak etme bana karşı mahcup hissettiği için yapıyor olmalı. ”

Onu başımla onayladım. Askıdan ceketimi alıp evden çıktım.

Limerence (JackJae)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin