3.Bölüm

106 13 8
                                    

Telefonu hızla masaya attıktan sonra kendimi aşağıya inen merdivenlere atıp ağlamaya başladım. Soğuk merdivenlerin üstünde hıçkıra hıçkıra ağlayan bir kız. Uzaktan görseler bu kızın çok büyük bir acısı var derlerdi. Ama hayır, benim ağlama sebebim çok basit bir şeydi. Ya da değildi(!) O kişinin erkek mi ya da kız mı olduğunu bile bilmiyordum! Ağlamam daha fazla şiddetlenirken Yuna hemen koşarak yanıma gelmişti.

"Jisu neden ağlıyorsun?"

Gözlerimi kapayıp hızlıca tekrardan açtıktan sonra zorda olsa konuşabilmiştim.

"Birisi beni soyunurken görmüş."

"NE!"

Açıklamamla birlikte bağırışı evi inletirken ona acı bir şekilde evet anlamında kafamı salladım.

"Kim peki?"

"Kız olduğunu iddia eden biri."

Gözleri çaresizce evin etrafında gezinirken birden aydınlanmış gibi bana baktı. "Ondan kendisini atmasını isteseydin?"

Bir saniye. Bu muydu bana söyleyeceği fikir? İstemedim mi sanıyordu? Çıldırmama gerçekten çok az kalmıştı.

"İstedim zaten ama atmadı."

Ağlamam yavaşlarken daha da sakinleşmiştim. Belki de iyi tarafından bakmalıydım, belki de gerçekten kızdı.

"Benimle arkadaş olmak istediğini söyledi. Bende engelledim onu."

Derin bir iç çekip konuştu. "Of Jisu, artık mutlu ol. Eğer onunla arkadaş olursan fotoğrafını istersin böylece konu çözülür."

Kafamı olumlu anlamda sallayıp ona sarılmıştım. Sürekli ağlayıp kendimden bezdirsemde her zaman yanımda oluyor ve benden şikayet etmiyordu Yuna. Onu bu yüzden çok seviyordum. Bana iyi gelen tek şey oydu çünkü. Ne babam ne halam ne de erkek kardeşim. Bana en iyi gelen kişi oydu. Bana iyi gelen tek kişi oydu. Yaklaşık 20 saniye boyunca sarılı kaldıktan sonra ondan ayrıldım. Bu pazar gününü kendime ziyan etmemeliydim.

"Yemek yiyecek misin?"

"Evet olur."

Hızlıca masaya oturup yemeğimi yedikten sonra odaya çıkıp telefonumu almıştım. O kişiden engeli kaldırıp ona yazmaya başladım.


choijisuu11:

Selam...


isimsizsahis:

Tanrım!

Engeli kaldırmışsın

♥️

choijisuu11:

:D

Sana haksızlık yaptığımı düşündüm sadece kız olup olmadığından emin değildim.

Arkadaş olabiliriz.

isimsizsahis:

Sana yemin ederim ki kızım!


choijisuu11:

Ben Jisu. 16 Yaşındayım 3 buçuk ay sonra 17 yaşına gireceğim.


isimsizsahis:

Şey

Bende

Yoora

😊

choijisuu11:

Memnun oldum Yoora.

Çok güzel bir ismin var.


isimsizsahis:

Bende memnun oldumm

Animeleri sever misin?


choijisuu11:

BAYILIRIM 😍


isimsizsahis:

BENDE!

En sevdiğin hangisi?

choijisuu11:

Sanırııımm

Sword art online.

Senin?


isimsizsahis:

Ben hepsini seviyorum ama galiba aralarında en beğendiğim Vampire Knight.

choijisuu11:

Sana realimi atsam sende bana atar mısın?

Hem böylece daha iyi kaynaşmış oluruz.

(Son görülme tarihi bugün 14:50)

choijisuu11:

Hey! Nereye gittin?

YOORA!

Cevap ver...













Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

It's too late , Yejisu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin