Zobudil som sa v nejakej miestnosti strašne ma bolela hlava bol som priviaznaý o stoličku vedľa mňa bola na stoličke zviazaná Raďa.
Pohľad Radky
Išla som na wcka a zrazu tma zabolela ma hlava a asi som stratila vedomie.
Zobudila som sa zviazaná na stoličke bolela va hlava a vedľa mňa bol Samo v tom niekto prišiel do tej miestnosti v ktorej sme boli bola to Veronika a vedľa nej Tomáš?Flashback
Keď som bývala v Bratislave som sa s nim rozišla lebo sme spolu chodili bol to iba obyčajný sukničkár a debil mal inú a k tomu ma ešte bil a teraz je tu? No potom ako sme sa rozišli sme sa presťahovali sem a som tu už 2 roky a príde on? Ten čo mi ubližovať nielen Fyzicky ale aj psichycky a ja som ho miovala? (lol)
Začal sa ku mne približovať a bozkať ma na krku to isté robila aj Veronika Samovi. Odrazu sa otvorili dvere a v nich stál nejaký vysoký chalan.
(Ch-chalan J-ja T-Tomáš V-Veronika S-Samo)Ch-ahojky
S-Matyáš?
J-č-čo čo sa deje?
T-Matyáš vypadni máme prácu.
S-myslel som že sme kamoši toto som si o tebe Matyáš fakt nemyslel.
V-ahoj Maty
Ch-co to a já najiva jsem myslel že mě miluješ a přitom seš obyčejná děvka. (pro Czech republic gurl hecc yeah :))
V- super a teraz vypadni máme prácu.
Matyáš omračil Tomáša a Veronika zaviazal a nás pustili potom sme zavolali políciu a šli ku mne domov.Doma
Ch-noo tak já jsem Matyáš a ty?
J-ja som Radka ale hovor mi Raďa.
M-ok
(M-Matyáš)
S-no dobre kámo ideme? A Radi ty poď tiež.
J, M - ok idemee
——————————————————NOOO nerobím to až tak dlhé ako som povedala(dotyčný vie) lebo fakt toho mám veľa(dotyčný vie) takže aspoň voľačo tak na rýchlo a bude to ešte napínavé keď tam pridávam Mattema ale chcem sa opýtať mám báť Matem zlá postava alebo dobrá? Píšte do komentárov. Bye autisti. (kamooo ani sama už neviem kto je ten dotyčný loool)
Love all.
Vaša Simi. (SALLY!!!)
YOU ARE READING
forever/Moon FF -♥️❌
FanfictionUpozornenie: Za zdravie neručím!!!!!!!!!!!! Dievča menom Radka pod prezývkou Raďa sa zamiluje do chlapca menom Samo ktorý nastúpi na školu kde chodí ona ale ona sa mu nebude páčiť až na koniec sa úplne zmení bude z nej taká bad girl stane sa najobľ...