Zmena?

447 17 3
                                    

Nová časť tak užívajte🥰😚

Keď som dokončila úpravu vyzerala som takto...

Keď som dokončila úpravu vyzerala som takto

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A nakoniec som si urobila milión fotiek.
A teraz už len jedna vec byť bad bitch. A z tým som išla spať.
Prišla som do školy a moje bad správanie mohlo začať... prišla som 5 minút pred zvonením a Samo tam už bol a hneď ako som vošla do triedy všetci chalani na mňa čumeli samozrejme na sebe som mala tesné čierne džíny a biely krop-top.
Sadla som si k Samovi ale on len pozeral do mobilu.
Pustila som pero na zem že akože mi spadlo a on si ma konečne všimol a začal si ma potajomky fotiť ale ja som sa robila že o tom neviem.
Po škole za mnou přišla Romi a Niki s otvorenými ústami na mňa čumeli že omg jaká som pekná atd. A šla som domov tam som si našla na ig žiadosť od Sama a skoro som sa rozplakala prijala som mu ju a odpísala na zprávu..

(S-Samo A. K. A. Moon, J-Ja)

S-ahoj :)

J-ahoj už si zmenil názor?

S-to áno to všetci to by som na teba nepovedal<3

J-no čo už ;)

S-nechcela by si v sobotu niekam ísť?

J-jasné prečo nie a kedy a o koľkej?

S-o ôsmej u mňa?

J-ok tak zatiaľ bye

S-bai :)

Samov pohľad

Radka sa zmenila bola pekná krajšia a aj bad a to sa mi páči (wtf is this shit?)

Sobota
Radkin pohľad
Dnes idem za Samom čo si k nemu na prespávačku berem o ja som zabudla povedať že je u ňho prespávačka? Aha tak už to viete :/
No berem si biely krop-top a riflové kratase vlasy si dám do takéhoto štýlu (no photo how cool lol)
(proste boxerske copy)

Zbalim si ešte nejaké veci a môžem vyraziť..

Zaklopala som a otvoril Samo vošla som dnu a tam ešte nikto nebol Samo ma poslal do jeho izby a zavrel ma tam (úchyl) (zamkol)..
Potom prišiel sadol si ku mne a ja som sa ho opýtala kde sú ostatný a on hovoril že tu nikto nieje ani jeho rodičia a Klára mhm... (tf som sem napísala mhm?)
Samo si sadol ku mne na posteľ a Začal sa ku mne približovať a..

Jééžiš táto kapitola je ešte viac cringe ako tie ostatné. (noo to je)
Ňúúm no takže po dlheeej dobe nová časť😚🥰Mám vás rada.

Love all vaša Simiii. (Sally lol)

forever/Moon FF   -♥️❌Onde histórias criam vida. Descubra agora