Už asi podľa názvu ste si mohli všimnúť že sem pridávam Dejzra ale na cover ho dávať nebudem pretože bude len chvíľu a potom už len ako vedľajšia postava. A ešte jedna vec ten kto nevie kto je Tomáš tak tým myslím Piškisa (rip Piškis) Dík za pochopenie.
Zobudila som sa v izbe na to že ma Maty budí.
M-vstávaj vstávaj dneska príde môj kamoš Dominik.
J-Čo? Kto? Jak?
M-tu máš oblečenie toto si oblečJ-Odkiaľ to máš?
M-našla ti to Kika.
M-pohni.Na vlakáči
D-čau Maty. A kdo jsou ty dívky?
M-čau tohle je Kika moje holka a tam ta je Raďa Samová holka jen se pohádali.
S-och to mi je líto
J-nemusí
D-ne ja jen..
J-nie fakt v poho nič sa nedeje.
D-noo.. O-k
K-ideme niekam?
M-mužem do mekáče
D, J, K-okV mekáči
D-ja pak ještě půjdu chci jít ješte za S-
J-nehovor to meno predomňou
D-za Moonem
J-no dobre (acceptable lol)
D-no tak ja už půjdu.
J- ok ahoj
M-ahooj
K-čauko
D-ahojteeeeePohľad Samuela
Bol som doma na posteli a plakal som nechápem ako mi nemôže veriť veď ja ju milujem niečo musím vymislieť.
Crrrrrrrrrrrrr
Išiel som otvoriť a v dverách stál Dominik.
D-ahojky
J-čauko kamoš
D-přišel jsem ti pomoct a poradit jak s Ra- no vždiť ty víš s kým.
J-ďakujem ale ja-
D-ale když se o ní nechceš bavit tak nemusíš.
J-to si uhádol nechcem. Povedal som naštvane
D-dobře nemusíš po mě křičet
J-prepáč já len. Nejdeme radšej natočiť videjko?
D-můžem/po odjazde Dejzra/
Samov PohľadKeď Dominik odišiel dostal som nápad ako sa dať z Radkou dokopy.
Pohľad Radky
Pozerala som ig a v tom mi cinkla správa od Sama bolo tam napísanéS-zajtra o 21:30 prídi k jazeru v lese.
S-a sľúb mi že tam dôjdeš.
J-ok ako chceš sľubujem.Potom mi cinklo ďalšie upozornenie že Samo pridal novú fotku na svoj ig. Klikla som tam a na obrázku bol on a veďľa neho nejaké dievča ktorému dával pusu a na tvári toho dievčata bolo emoji srdce a v popise bolo milujem ťa navždy princezná.
Asi ma chce predstaviť jeho novej frajerke. Po tomto sa mi tam vôbec nechcelo ísť ale no čo sľúbila som to.Už je 20:40 a ja sa chystám berem si toto:
Bolo leto takže zima nebola. Teraz je 21:15 a cesta tam mi trvá 15 minút takže akurát vyrážam. Prišla som tam a chrbtom ku mne a čelom k jazeru sedel Samo. V ruke držal nejakú krabicu dosť veľkú prišla som tam a pozdravila "ahoj,, on bol ticho a podal mi krabicu na ktorej bolo. (btw teraz sa pripravte na citát) (tf? to neni citát)
Moja Radka veľmi sa ti ospravedlňujem bol som opitý a nevedel som čo robím je mi to ľúto milujem ťa tvoj Samo.
Pozrela som na miesto kde sedel ale nebol tam bol tam len papierik otvor to.
Otvorila som to a v nútri bol..——————————————————
Ja som sviňa čooo😂
No nič bye autisti.
Love all
Vaša Simi (it's Sally motherfucker me)
YOU ARE READING
forever/Moon FF -♥️❌
FanfictionUpozornenie: Za zdravie neručím!!!!!!!!!!!! Dievča menom Radka pod prezývkou Raďa sa zamiluje do chlapca menom Samo ktorý nastúpi na školu kde chodí ona ale ona sa mu nebude páčiť až na koniec sa úplne zmení bude z nej taká bad girl stane sa najobľ...