part 4

111 29 2
                                    

لیام کلافه و در حالی ک ابروهاشو تو هم کشیده بود به پسر رو به روش خیره شد..

پس پسر تام رفیق پدرش این یارو بود.. شخصی ک لیام هیچ علاقه ای به دیدار دوبارش نداشت‌

زین: بابا من با دوستام قرار داشتم باید برم.. از دیدنتون خوشحال شدم چیف!

زین نگاهشو از آلفرد و پدرش گرفته و با پوزخندی گوشه لبش به طرف لیام برگشت..

زین: و همینطور شما آقای پین

لیام برای اینکه پدرش رو پیش رفیقش شرمنده نکنه لبخند مصنوعی به زین زد ولی اونا چه میدونستن که این لبخند پر از خشم و عصبانیتی بود که لیام نمیتونست کنترلش کنه..

تام: هی زین.. لیامم با خودت ببر تا هم شهرو دیده باشه و هم اینکه بیشتر با هم اشنا بشین..

اوکی ولی لیام اصلا و به هیچ وجه قصد نداشت روزشو با این پسره پررو بگذرونه.. پس قبل از اینکه فرصت حرفیو به زین بده لبخندی زد و به تام نگاه کرد..

لیام: خیلی ممنون آقای تام.. ولی اینجا کار واقعا زیاده و من باید..

حرف لیام با خنده تام ناقص موند..

تام: آلفرد...پسرت هم دقیقا عین خودته

آلفرد لبخندی به تام زده و به طرف لیام برگشت..

آلفرد: اشکال نداره پسرم واسه امروز همینقدر کافیه برو و خوش بگذرون..

لیام با حرص پلکاشو رو هم فشرد و نتونست حرفی در مقابل پدرش بزنه..

زین پوزخند دیگه ای زد و بعد از خدافظی با آلفرد و پدرش به طرف خروجی حرکت کرد..

لیام لبخندی به روی اون دو تا زده و به دنبال زین از در خارج شد..

زین: به بابات گفتی؟!

سوال یهویی زین باعث شدم لیام با تعجب بهش خیره بشه..

زین: بوسه مونو میگم.. اون روز مثل دختر کوچولو ها با لپای قرمز از در خارج شدی و خوب.. فکر میکنم به بابات گفته باشی نه؟!

واقعا یه انسان تا چه حد میتونه پررو و مسخره باشه؟! لیام در مقابل سوال زین چشماشو چرخوند و ترجیح داد جوابی بهش نده..

با خارج شدن از آپارتمان یه دختر و پسر جلو اومدن و مشغول صحبت با زین شدن.. دختره نگاهی به سرتاپای لیام انداخت و با شوق به زین نگاه کرد..

رز: نمیخوای معرفی کنی زین؟!

زین نگاهی به لیام کرده و ابروهاشو بالا انداخت..

زین: او اره.. این لیامه گایز پسر آقای آلفرد و ظاهرا تازه به شهر اومده..

رز: او خوش اومدی لیام.. من رزم یکی از دوستای زین

لیام نگاهی به دختر رو به روش و دستی ک به طرفش دراز شده بود کرده و لبخند کوچیکی زد و برای فشردن دست رز دستشو جلو برد..

mistakeWhere stories live. Discover now