Ej ale to jest piękne
Gdy patrzysz na swoje spotępy w życiu i zastanawiasz sie po huj jesteś na tym świecie? Oj cóż za częsty mój problem życiowy...... Tak mam problemy
To twoje show wygląda jak moje życie Al...
Dobra A teraz pytanko....na które i tak mi nikt nie odpowie bo komentarze to puste są jak drogi na epidemi.
Ale. Możecie stworzyć swoją postać z piekła rodem która będzie odzwierciedleniem waszej ciemnej strony duszyczki. Musicie zrobić opis postaci i musi tam być O jej przeszłości ( nie koniecznie za durzo jeśli wolicie zostać anonimowi) głównie to za co do tego piekła trafić mogliście. Wygląd. Tam moce. I rzecz jasna imie/ksywke. To ma być wasze odzwierciedlenie. Następnie musicie tę postać narysować ( albo ktoś ją wam narysuje) ja podam email na który będziecie mogli wysłać prace. Podam także termin. Jeśli oczywiście będą chętni. Z pośród prac razem ze znajomymi wyciągniemy 3 najleprze. Oceniamy głównie sam opis postaci bo nie każdy ma talent plastyczny. Ten rysunek jest po to żebyśmy mogli ją sobie wyobrazić/zobrazować chyba wiecie o co chodzi więc każdy może wziąść w tym udział.
Jeśli liczba chętnych wyniesie ponad 5 osób do 5 kwietnia. To jak się chętni znajdą to podam email i będziecie mogli do któregoś tam wysyłać prace. 3 pierwsze miejsca zostaną umieszczone w kolejnym roździale.
Jeśli chcecie to też mogę wam pokazać moją wersję.