☠︎︎ ð“¦Ê³áµ‰â¿ ð“”Ë¡Ë¡â±Ë¢ ð“£Ê³Ê¸â¿â±Ë¢áµÊ¸ ☠︎︎
ê•¥ ê§ â ð‘°ð’•'ð’” ð’†ð’‚ð’”ð’Šð’†ð’”ð’•Â ð’•ð’ ð’˜ð’ð’“ð’ŒÂ ð’‚ð’ð’ð’ð’† . ð‘©ð’†ð’„ð’‚ð’–ð’”ð’†Â ð’•ð’‰ð’†ð’, ð’ð’ ð’ð’ð’†Â ð’„ð’‚ð’ ð’‰ð’ð’ð’… ð’šð’ð’– ð’ƒð’‚ð’„𒌠. . . ➠꧂ ê•¥
—
—
☠︎︎ â±â¿á¶ ᵒʳáµáµƒáµ—â±áµ’⿠☠︎︎
ð‘¨ð’ˆð’†: 32
ð‘¾ð’†ð’Šð’ˆð’‰ð’•: 164 ð‘°ð’ƒð’”
ð‘¯ð’†ð’Šð’ˆð’‰ð’•: 6'2
ð‘¶ð’„ð’„ð’–ð’‘ð’‚ð’•ð’Šð’ð’: ð‘·ð’ð’‚ð’ˆð’–ð’† ð‘«ð’ð’„ð’•ð’ð’“ / 𑨠ð‘·ð’‰ð’šð’”ð’Šð’„ð’Šð’‚ð’ ( ð’•ð’ ð’‚ð’ ð’†ð’™ð’•ð’†ð’ð’• ) , ð‘¬ð’‘ð’Šð’…ð’†ð’Žð’Šð’ð’ð’ð’ˆð’Šð’”ð’• && * ð‘´ð’Šð’„ð’“ð’ð’ƒð’Šð’ð’ð’ð’ˆð’Šð’”ð’• ( ð’•ð’‰ð’† ð’”ð’•ð’–ð’…ð’š && * ð’„ð’“ð’†ð’‚ð’•ð’Šð’ð’ ð’ð’‡ ð’…ð’†ð’‚ð’…ð’ð’š ð‘¬ð’‘ð’Šð’…ð’†ð’Žð’Šð’„ð’” ) , ð‘ºð’•ð’†ð’‚ð’Žð’‘ð’–ð’𒌠/ ð‘¬ð’ð’ˆð’Šð’ð’†ð’†ð’“ ( ð‘ªð’“ð’†ð’‚ð’•ð’ð’“ ð’ð’‡ ð’•ð’‰ð’† ð’•ð’Šð’Žð’† ð’•ð’“ð’‚ð’—ð’†ð’ð’Šð’ð’ˆ ð’Žð’‚ð’„ð’‰ð’Šð’ð’† && * ð‘»ð’‰ð’† ð‘®ð’“ð’†ð’‚ð’• ð‘·ð’†ð’”ð’•ð’Šð’ð’†ð’ð’„ð’† )
ð‘©ð’ð’“ð’: ð‘¨ð’‘ð’“ð’Šð’ 1, 1325
ð‘·ð’ð’‚ð’ˆð’–ð’† ð’‡ð’Šð’“ð’”ð’• ð‘«ð’ð’„ð’–ð’Žð’†ð’ð’•ð’†ð’…: ð‘¶ð’„ð’•ð’ð’ƒð’†ð’“ - 1347
ð‘ºð’†ð’™/ð‘®ð’†ð’ð’…ð’†ð’“: ð‘¼ð’ð’ƒð’†ð’Œð’ð’ð’˜ð’ð’”ð’• ð’•ð’ (ð’“ð’ð’ð’†ð’‘ð’ð’‚ð’šð’†ð’“ð’”) && * ð’Žð’ð’”ð’•ð’ð’š ð’Œð’ð’ð’˜ð’ ð’•ð’ ð’ƒð’† ð’ð’ð’ ð’ƒð’Šð’ð’‚ð’“ð’š, ð’ƒð’–ð’•
ð’•ð’‰ð’†ð’š ð’…ð’, ð’Šð’ ð’‡ð’‚ð’„ð’•, ð’‰ð’‚ð’—ð’† ð’‚ ð’ˆð’†ð’ð’…ð’†ð’“. ð‘°ð’• ð’Šð’” ð’”ð’Šð’Žð’‘ð’ð’š ð’‰ð’Šð’…ð’…ð’†ð’ ð’‡ð’“ð’ð’Ž ð’•ð’‰ð’† ð’ð’–ð’•ð’”ð’Šð’…ð’† ð’˜ð’ð’“ð’ð’…, ð’Šð’ð’„ð’ð’–ð’…ð’Šð’ð’ˆ ð’•ð’‰ð’†ð’Šð’“ ð’‘ð’‰ð’šð’”ð’Šð’„ð’‚ð’ ð’‡ð’†ð’‚ð’•ð’–ð’“ð’†ð’”. ( ð‘¶ð’‡ ð’„ð’ð’–ð’“ð’”ð’†, ð’…ð’–ð’† ð’•ð’ ð’•ð’‰ð’‚ð’•ð’‡ð’‚ð’„ð’• ð’‚ð’ð’ð’ð’†, ð’•ð’‰ð’†ð’š ð’ˆð’ ð’ƒð’š ð’•ð’‰ð’†ð’š/ð’•ð’‰ð’†ð’Ž ð’•ð’ ð’‡ð’–ð’“ð’•ð’‰ð’†ð’“ ð’„ð’ð’ð’„ð’†ð’‚ð’ ð’•ð’‰ð’†ð’Šð’“ ð’Šð’…ð’†ð’ð’•ð’Šð’•ð’š ) ð’•ð’‰ð’† ð’„ð’ð’ð’”ð’•ð’‚ð’ð’• ð’Žð’–ð’‡ð’‡ð’ð’Šð’ð’ˆ ð’ð’‡ ð’•ð’‰ð’†ð’Šð’“ ð’—ð’ð’Šð’„ð’† ð’˜ð’Šð’•ð’‰ð’Šð’ ð’•ð’‰ð’† ð’Žð’‚ð’”𒌠ð’‘ð’“ð’ð’—ð’†ð’” ð’‹ð’–ð’”ð’• ð’•ð’‰ð’‚ð’•.
( ð‘°ð’” ð’–ð’”ð’†ð’… ð’•ð’ ð’ƒð’†ð’Šð’ð’ˆ ð’„ð’‚ð’ð’ð’†ð’… "ð’”ð’Šð’“". ð‘©ð’–ð’• ð’˜ð’‰ð’ ð’Œð’ð’ð’˜ð’”, / ð’Žð’‚ð’šð’ƒð’† / * ð’•ð’‰ð’†ð’š ð’‚ð’“ð’† . )
YOU ARE READING
𝓛ᵉᵗʰᵃˡ 𝓔ᵖⁱᵈᵉᵐⁱᶜˢ | Mʙ/s
Random𝐖𝐫𝐞𝐧'𝐬 ᵐᵇ/ˢ 𝑪𝑹𝑼𝑪𝑰𝑨𝑳 𝑰𝑵𝑭𝑶𝑹𝑴𝑨𝑻𝑰𝑶𝑵 ! 𝑬𝑵𝑻𝑬𝑹: ➪ ( ᵃᵗ ʸᵒᵘʳ ᵒʷⁿ ʳⁱˢᵏ ! ) 𝐖𝐀𝐑𝐍𝐈𝐍𝐆: ( ˢᵒᵐᵉ ᵗʰᵉᵐᵉˢ ᵐᵃʸ ᵒᶠᶠᵉⁿᵈ ! ᵈⁱˢᵗᵘʳᵇⁱⁿᵍ/ˢᵘᵍᵍᵉˢᵗⁱᵛᵉ ᵗʰᵉᵐᵉˢ ᵃʰᵉᵃᵈ ! )