𝚛𝚘𝚣𝚍𝚣𝚒𝚊ł 𝚝𝚛𝚣𝚎𝚌𝚒ღ

145 14 4
                                    

Gdy wróciliśmy do domu od razu położyłem się na łóżku.
Leżałem tak chwilę, dopóki nie wszedł Danny, położył się przy mnie i przez chwilę tak leżeliśmy.

-Wiesz... muszę wracać do pracy,nie będzie mnie przez tydzień.

Aha, więc o to chodziło..no cóż,przynajmiej będę miał co robić.. może przy okazji pójdę do lekarza,od jakiegoś czasu nie czuję sie najlepiej a on nie pozwoliłby mi wyjść gdzieś,gdzie może być,jak on to powiedział.."Młody,przystojny facet'

Odwróciłem się po prostu i udałem że śpię.

Minęło trochę czasu,a ja nadal nie mogłem zasnąć,zauważyłem że Danny tez nie śpi i chyba upewnia się czy ja śpię.
Po chwili wyszedł z pokoju i poszedł do swojego biura.
Znowu obudzi mnie samotność.
Przytłoczy mnie jak każdego dnia.
Mam tego powoli dosyć.
Czuje się jak zabawka, którą każdy pomiata.

W pewnym momencie poczułem ręce oplatające moje ciało (nie mam pojęcia jak to napisać XDD)
Powoli zaczął mnie dotykać,całować szyje,robić malinki.
On myśli że ja nie wiem,ze robi to prawie każdej nocy.

Obudziłem się i jak każdego ranka poczułem ból w dolnych,i w sumie nie tylko częściach ciała.
Szybko się umyłem i ponownie położyłem się do łóżka.

-Danny?-zawołałem.

Nie ma go.
Znowu.
Dobrze,dziś udam się do lekarza i spytam co się dzieje,przy okazji przypomnę sobie jak korzysta się z laptopa.

A,W,S,D.
S to było do przodu?
Nie,kurczę.
Jeszcze raz.

Spojrzałem na godzinę.
Wpół do pierwszej,a ja dopiero teraz zrozumiałem jak się steruje w tej grze.
Dobrze że na początku był samouczek bez zakładania postaci itd. bo bym nie ogarnął..

Kliknąłem przycisk start.
Pokazały mi się cztery drzwi,na tych dwóch po środku widniały kółka,a na tych po bokach były kwadraty.

Przez chwilę pomyślałem że chodzi o podział dla kobiet i mężczyzn ale od razu to odrzuciłem,bo przecież kwadrat a trójkąt to cos innego nie?
No chyba że teraz w publicznych kiblach są kwadraty.

Wszedłem Przez drzwi po prawej,w tym momencie wyskoczył komunikat.

Czy jesteś gotowy/a aby zagrać w tę grę?

Tak

Ostrzegałem.

Wtedy nie rozumiałem o co chodzi,
Nie wiedziałem co mnie czeka.
Ale czy żałuję?
Zdecydowanie nie.

-----------

Przepraszam że jest krótki ale chciałam w tym momencie zakończyć 🥺
Już się biorę za kolejny rozdział:v
A i możecie zostawić gwiazdkę bo lubie placki.

 𝕤𝕡𝕠𝕥𝕜𝕒𝕛𝕞𝕪 𝕤𝕚ę ღ BOY X BOY ღ Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz