@dekugo_ köszönjük a folytonos segítséged😂❤❤
Nem nagyon vagyok az az ember aki izgulni szokott dolgokon. Képes vagyok mindenre póker arccal reagálni, és ezt nem túlzásba vinni. Viszont ma reggel remegésre lettem figyelmes...remegett a testem a félelemtől. De hogy miért? Ugyanis holnap lesz az iskolai bál, és egy számomra mostmár nagyon fontos fiúval fogok elmenni rá. Lerúgtam magamról a takaróm, felöltöztem, és a tükörbe néztem...mit szerethet bennem? Kaminari pont nem egy olyan srácnak néz ki, aki az ilyen lányokra bukik. Megpróbáltam pár mosolyt erőltetni az arcomra, de nem igazán sikerült és úgy véltem, hogy nem áll jól. A lányok ma összebeszéltek, hogy elmennek együtt ruhát vásárolni, ahova persze engem is meghívtak. Gyorsan összekészültem, majd elmentünk a megbeszélt helyre.- [Név]!- integetett nekem egyik legjobb barátnőm, Ochako.- Gomen. Késtem?- kérdeztem tarkómat vakargatva.
- Nem. Mi is most érkeztünk meg.- mosolygott Momo. Beindultunk az első állomásunkra. Legnagyobb szerencsénkre mindenki megtalálta a neki tökéletes ruhát.
Nekem mindenképp fekete kellett, ami nem mutat sokat. A lányoknak épp ellenkezőleg. Minél színesebb, csicsásabb, illetve dekoltázs mutogató habos-babos immár esküvői ruhára hasonló estéit kerestek.
- [Név], ez biztos tetszik? Bemehetünk máshova is.- Ez tetszik.- néztem a ruhára, majd a gondolattól elpirultam.
Kifizettük a ruhát, majd Uraraka átjötthozzám.- Holnap bál. Te ezt eltudod hinni?- dőlt be reményekkel megtelve a lány az ágyamba.
Én csak leültem az ágyamra, majd a tükörbe néztem semleges tekintettel.
- Baj van?- ült fel aggódóan.
- Nem. Nincs. Csak nem értem.- kaptam oldalra a fejem, majd kinéztemaz ablakon.- Miért tetszem neki? Mit szerethet bennem?- amint a lány meglátott, sejtelmes mosollyal az arcán mögém lépett, majd kezeit vállamra helyezte amitől megijedtem és visszakaptam a fejem.
- [Név]. Te vagy a legérdekesebb lány akivel valaha találkoztam. Telis tele vagy titkokkal, és rengeteg olyan oldaladat nem láttuk, amire mind kíváncsiak vagyunk. Viszont Kaminari-kun a legkíváncsibb rád.- a lány beszédjére egy nagyon halvány mosoly jelent meg az arcomon, illetve egy ugyanolyan erősségű pír is.
- Tényleg így gondolod?- néztem a tükrön keresztül a lány szemeibe, aki csak hevesen bólogatott. Nagyon jól estek a lány szavai. Nála jobb barátnőt nem is kívánhattam. Másnap már az ébresztőm előtt felkeltem...nem hittem volna, hogy valaha bevallom magamnak, de rettenetesen izgultam. Kellemes bizsergés járta át egész testem, illetve egy átmeneti remegés. Úgy gondoltam, nincs pocsékolni való időm. Pár óra múlva kezdődik a bál, nem vesztegethettem több időt. Kisminkeltem magam, ami szempilla spirál volt, megcsináltam a szemöldököm, illetve egy kis szájfényt raktam fel.
De már így is nagyon kicicomázva éreztem magam. Hajamat csak kiengedve hagytam, ugyanis utáltam ha kint van a fülem. Felvettem a ruhám, ami tökéletesen illeszkedett rám. Először még csak távolabb mentem a tükörtől, de a szemeimet még csukva tartottam. Vissza számoltam háromtól, majd egynél elvettem szemeim elől a kezem...ez lenne ez az oldalam. Az elegáns, de mégsem a "toljuk túl" fokozat. Ismét kipirultam. Tetszettem magamnak. Zavarba jöttem, ezért elpattantam a tükör elől. Vártam a 13 órát, hogy a fiú az ajtómba állva várjon. Hamar eltelt a várakozással telt idő. Mint a filmekben a csengő megszólalt, ami arra késztetett hogy neki rohantam az ajtónak, vettem egy nagy levegőt, megpróbáltam barátságos arcot felvenni, majd kinyitottam az ajtót.
Csodák csodájára Denki állt ott, aki amint megpillantott végig nézett rajtam.- Woah..gyönyörű vagy- pirult ki kissé.
- K-köszi. Te is jól nézel ki.- kaptam arrébb tekintetem ugyanis elpirultam. Megpusziltuk egymás arcát, majd elindultunk a helyszínre.
- Zavar, hogyha..?- végig sem mondta mondatát, kezét a kezembe simította, amitől kicsit megijedtem de én is kezébe fogtam. Így indultunk a bálba. Amint megérkeztünk nagyon jó hangulat fogadott. Mindenki táncolt a párjával, vagy csapatban, vagy egyénileg valami random táncmozdulat sort letoltak.
- Szeretnél táncolni?- kérdezte Kaminari, amire én csak megráztam a fejem. - Jól van. Akkor várunk.- huppant le egy szabad székre, és a mellette lévőhöz húzott.
- M-mire várunk?
- Hát a lassú számra. Mire másra?- mondata hallatán ismét izgatottság öntött el. Szemeim megcsillantak, és halvány mosoly jelent meg az arcomon.
- L-lassúzni fogunk?
- Egy lassú számra lassúzni kell.- válaszától még magabiztosabb lettem és már alig vártam a pillanatot, hogy meghalljam a más ritmusú zenét.
Időigényes várakozással később, de eljött a pillanat. A fények elsötétedtek, néhány reflektorfény világította be a parkettát. Mindenki a párjához lépett, majd behúzta a kör közepére.
- [Név]..- szólalt meg a fiú, amire megszeppent tekintetem rá vándorolt. - Megtisztelnél a táncoddal?- térdelt félig, majd kezét tartotta, amibe belesimítottam az enyémet. A fiú lassan a többi ember közé húzott, majd a ritmusra mozogni kezdtünk. Kezei derekamon landoltak, amit amint megéreztem elkaptam a fejem, az enyéim pedig vállán pihentek. Így lépegettünk össze vissza, amikor a fiú hirtelen megszólalt. - Ki szeretnék próbálni valamit. Ne ijedj meg. - mondta, majd lassan közelebb húzott. Magához ölelve folytattuk a táncot, kezeink pedig immár egymás lapockáját ölelték. Denki egyik keze ugyan levándorolt a derekamra, de nagyon élveztem a fiú közelségét. Egyből beszippantottam azt a jó, kellemes illatát, amitől szívem normál tempóba kezdett verni.
A fiú vállára döntöttem fejem, becsuktam szemeimet, és kiélveztem a pillanatot. A tánc végére kigyúltak a fények, a fiú meg nagyon lassan eltolt magától...ekkor megtörtént...mosolyogtam...őszinte mosoly volt az arcomon..nem erőltetett, nem pókerarc, hanem mosoly...a fiú a mosolyomtól meglepődött, majd elpirult. Szemeim könnyeztek a boldogságtól, így azonnal magamhoz öleltem. - Köszönöm...Kaminari.- csak ennyit tudtam kinyögni. Hálás voltam. A fiú előtudta hozni azt az oldalam, amivel egészen odáig gondok voltak. Elsírtam magam örömömben, a fiú pedig szintén magához szorítva mosolygott..
Köszönjük hogy elolvastátok! Ha tetszett vote❤
OYASUMI~~~❤❤❤