~Tamaki Amajiki x reader~

541 36 6
                                    

@Under_girl kérésére❤




Mint mindennap, ez is csupán csak egy átlagos napnak indult. Reggel átöltöztem, megreggeliztem, majd elindultam az iskolába.

A szekrényem felé indultam, kivenni a Matematika tankönyvemet. Amint kinyitottam az ajtaját, egy kis papír esett ki belőle. Kicsit meglepődtem, de amilyen gyorsan csak tudtam leguggoltam, majd felvettem a levelet. Kihajtottam, majd elolvastam a tartalmát.

,, Helló, Szia [Név]. Remélem szép reggeled van. Ezt a levélkét azért írom neked, mert tudod hogy élőben nem nagyon merném megkérdezni. Röviden és tömören az lenne a kérdésem, hogy lenne kedved nálam aludni. Ne aggódj a holmijaid miatt. Nem fogok megharagudni, ha kölcsön kell adnom egy két ruha anyagot. Ha érdekel a további infó, akkor fordulj Tamakihoz."

A levél olvasásától azonnal meghatódtam. Hogy lehet valaki ennyire édes? Azonnal kikaptam a matek cuccom, majd a teremhez siettem. Bár hirtelen valaki elkapta a csuklóm.

- Tamaki! Komolyan?- mosolyodtam el meghatódottan, amire a fiú csak elpirult és édes mosolyt húzott arcára. Azonnal magamhoz húztam, és egy hosszú csókot nyomtam ajkaira.- Érdekelne a további infó.- döntöttem homlokom az ő homlokához.

- A további infó annyi, hogy a nap végen velem jössz haza.- nézett zavarban léve a szemeimbe.

Ami után eltelt a nap, összefűzött ujjakkal sétáltunk Tamakihoz. Amint megérkeztünk bementünk a szobájába, majd leültünk a tv elé, és kerestünk valami filmet.
A film nézése sok ideig elhúzódott, ezért amint vége volt gondoltam elindulok fürdeni.

- Tamaki. Adsz Egy felsőt?- kérdeztem zavarban léve. 

- Nyugodtan keress valamit ami tetszik.- mondta aranyosan, amire kinyitottam a szekrényét, és ki is vettem egy nekem tetsző egyszerű kapucnis, túlméretezett fekete pulcsit. Bevittem a fürdibe, majd megfürödtem.

- E-egy kicsit nagy.- jöttem ki a fürdiből. Amint a fiú meglátott azonnal elpirult.

- N-nagyon jól áll.- mondta zavarban léve. Utánam a fiú is lefürdött, majd bemászott mellém az ágyba.- Aranyos vagy a pulcsimba.- nézett rám fáradtan, szerelmes mosollyal az arcán, fejét meg oldalra biccentette.

- Nekem is tetszik. Tamaki illata van.- szagolgattam továbbra is a pulcsit, amire a fiú csak édesen felnevetett.
Lefeküdtünk a párnánkra, amit követően a fiú, óvatosan a derekamra rakta kezeit, amitől elpirultam.

- Jó éjszakát... - mondta halkan mély hangon.

- Neked is. - válaszoltam, majd ezt követően elaludtunk..

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Apr 26, 2020 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Bnha X Reader❤❤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora