Alicia.
Tai ką su Luke padarėm, yra labai labai Labai negerai.
Aš taip stipriai prisidirbau.
O dabar nežinau ką daryti.
Jam išėjus į dušą, greitai susirinkau daiktus ir išbėgau iš jo namų. Stengiausi tyliai uždaryti duris, todėl jis sužinos, kad pabėgau tik tada, kai išeis iš dušo.
Praeiviai į mane keistokai žiūrėjo; suknelės beveik nesimatė, nes Luke džemperis buvo labai didelis ir balti sportbačiai derintis prie aprangos nenorėjo. Aš net veidrodyje savęs normaliai nemačiau.
Kai įėjau į namus, mane pasitiko manų tvarkytoja su keistoku žvilgsniu bet vis tiek nusišypsojo.
-Ponas De Loera išvyko į darbą prieš dešimt minučių. Prašė pranešti, kad atvažiuotumėte pas jį per pietus, nori pasikalbėti su jumis, panele.- Helena užjaučiamai žvilgteli į mane.
-Ačiū.- linkteliu galva, nors širdis plakė kaip pašėlusi.
Po kurio laiko pagaliau pasidažius ir normaliai apsirengusi, įsėdu į juodą automobilį. Gaila, kad vairuotojas nekalbėjo su manim.
Atsidūsėjus, įsijungiu ir patikrinu Instagram. Įvedus savo vardą į paiešką, randu labai daug savo nuotraukų, kurias padarė nepažįstami žmonės.
Naujausia buvo iš šiandienos ryto. Vėjas sutaršęs mano plaukus, su trumpučiu sijonu ir dideliu dideliu megztiniu atrodau kaip kekšė.
Patikrinu komentarų skiltį.
@sassybish:"Kodel ji tokia plona? Ar jai tikrai ne anoreksija??"
@lukelukeluke:" įdomu kur ji tokiu metu keliavo;)"
@gigybye:"girdejau kad ji su luke labai sutaria @lukelukeluke"
Iš kur jie visa tai žino?
Nesijaučiau kaip kokia įžymybė, bet man užteko nešioti tėčio pavardę. Dėl to, kai buvau su mama, buvau su jos pavarde -Marshall.
Bet tėčio pavardė padaro mane visai kitu žmogumi.
Padedu telefoną į šalį kaip tik tuomet, kai vairuotojas atidaro dureles.
Padėkodama šypteliu jam. Jo veidas vis tiek lieka šaltas.
Įžengus, ta pati spigaus balso sekretorė pasisveikina su manim. Galvojau praeiti pro ją, nieko nesakius, bet pamoju jai ranka ir įžengus į liftą, nuspaudžiu kelis mygtukus.
Pamačius savo atspindį, pakedenu savo plaukus ir atidžiai save nužvelgiu.
Prie kabineto durų kiek pastoviu, nes širdis daužosi taip stipriai, kad net skauda. Bijojau pokakbio su tėčiu, nes neįsivaizduoju apie ką jis nori pasikalbėti. Bet dar labiau bijojau, kad ten bus Luke.
Deja, didžiausiam mano nusivylimui Luke kabinete nebuvo.
-Labas, Alicia.- pasisveikina tėtis, žiūrėdamas į ekraną.- Sėsk. Tuoj eisime pietų.
Linkteliu galva.
-Kaip miegojai?- jis pasižiūri į mane ir tada mano širdis sustoja.
-Neblogai, o tu?
-Aš irgi. Gerai, važiuokime pavalgyti, tada pakalbėsime.- nuodugniai nužiūrėjęs mane, tėtis pakyla nuo stalo ir užrakina kabinetą.
-Tas tavo vairuotojas nedraugiškas.-papučiu lūpas.
-Gared savotiškas, bet jis lojalus. Ir kada reikia - linksmas. Jis greitai pripras prie tavęs. Nesijaudink.
-Puiku.
-Ak, taip. Pietums prisijungsim prie Luke su Grace, o vakarienės važiuosim su Frederico Irwin ir jo sūnumi. Tau jie patiks - jie labai šilti žmonės.
Irwin. Ši pavardė atrodo girdėta.
-Ar jo sūnaus vardas Ashton?
-Aha, pažįsti jį?
Linkteliu galva. Kaip galima nepažinoti savo vaikystės draugo?
-Net gi labai.-plačiai nusišypsau ir pradedu laukti vakaro.
YOU ARE READING
Daddy issues//l.h
FanfictionJo melsvos akys ir tas žiedelis lūpoje vedė mane iš proto ' keli mėnesiai pas tėtį ir jo geriausias draugas; •daddy issues part one• '2019