Sera berasa seronok kerana dpat menghilangkan stress bljrnye...
Lelaki yg memerhati kan gerak geri Sera senyum sinis sambil berkata "kau akan jadi milik aku Sera ku sayang...hanya aku xde orang lain boleh ambil kau dri aku...sape ii yg nak ambil kau dari aku...aku akn bunuh orng tu..."Sera tdk sedap hati dan dia terus mengatur langkahnye untuk pulang ke rumah ahli keluarga nye...esok dia xde kelas jadi Sera merancang untuk pergi ke gim sebagai mengisi masa lapang nye...
Skip
Sampai sahaja di gim dia mencari alat senaman yg dia ingin guna dan dia tertarik dgn alat senaman yg diasing dgn alat senaman yg lain...dia pergi ke tmpt tersebut walaupon sydah dihalan oleh pekerja gim tersebut...Sera tdk kesah dlam hatinye sape cepat dia dapat...
Razz pov..
Harazz atau nama sebenar Tengku Harazz Danial Bin Tengku Hariss...Raz panggilan di college satu tempat belajar dgn Sera...
Razz sudah jatuh hti pada Sera sejak pertama kali bertembung dgn gadis tersebut dan dia nekad untuk menjadikan gadis tersebut miliknye sorang...Razz mengupah budak suruhan nye atau lebih tepat kawan baik nye sndiri untuk mndapatkan maklumat mengenai gadis yg berjaya mencair hatinye yg beku itu...Dia telah membaca maklumat yg diberikan oleh orng suruhan nye dan dia mendapati bahawa Sera bukan calang ii gadis yg ingin dimilikinye...ayah gadis tersebut telah menjadi pengurus syarikat besar di UK..oleh itu gadis tersebut dapat belajr di college pravite kerana ayah nye seorang yg berpengaruh..
Skip
Esok dia xde kelas jadi dia merancang untuk pergi ke gim untk bersenam dgn alat senaman yg telah dikhaskan oleh nye...
Keesokan hari nye sampai sahaje di gim tersebut di melihat alat senaman kesayangan dia diguna kn oleh gadis yg disayangi nye...dari situ dia cube idea untk mndekati gadis tersebut..Dia pergi ke tmpt tersebut dan menegur Sera yg khusuk melakukan senaman..."oii...pergi ni tempat aku...bla.." kata Razz.."eh..aku sampai dulu aku pnye la..kau gi la main yg lain..sibok je"kata Sera.."kau tau ni tmpt aku tu sebabnye alat senaman ni diasing sebab aku x ske share dgn orng.."kata razz
"Ada aku kesah?.."kata sera.."haih kau mmg cari pasal eh dgn aku...kau tunggu aku buat kau jadi milik aku sorang" kata razz..
"Kau gila eh ...kau sape nk aku jdi milik kau...kau nak sangat kan tmpt ni kan ambik...aku dh bosan...aku nk balik"kata sera...Sera pergi meninggal kan razz..."kau mmg btl ii cabar aku sayang...just wait n see ape akan berlaku kt kau akn aku buat kau jadi milik aku"kata razz..
Maaf sebab dh lme x up...xde idea...cite ni aku up slow ii sbb aku baru first time nk buat cerita ni
YOU ARE READING
Psiko Love
FantasyAku x pndai buat sinopsis....so korang bace je la ...hope best la bgi korang...cite aku sje ii je reka