Razz p.o.v
Aduh...ish dia ni ske hti je nk tendang aku smpai jatuh katil...bisik hati Razz..
Tunggu kau aku kne kn kau blk 😈...Razz bagun dari tempat dia jatuh akibat ditendang oleh Sera lalu naik ke katil sambil tersenyum jahat😈...dia membuka baju Sera satu persatu sehinggakan tiada seurat benang pon di badan Sera...selepas itu Razz membuka bajunye sehingga tiada seurat benang pon di badanya juga...dia baring sambil memeluk Sera dan menyelimut kan diri mereka..End Razz p.o.v
Sera p.o.v
Sera tersedar dari pengsan dan dia berasa pening kepala...dia cuba ingt blk ape yg sudah berlaku pada dirinya semalam...tetiba dia merasakan satu benjolan yang berada tepat di celah kelengkangnye....lalu dia melihat keadaan sekeliling n dirinye yang dibaluti dengan selimut...dia terus menjerit "Ahhhh!!!!" sambil tangan nye mengambil selimut dan membungkus diri nye....dia melihat siapa yang telah menculiknya...dia amat terkejut orang yang menculiknya adalah orang yang dia pernah bergaduh di gym😨...dia menangis sehingga kn Razz terjaga dari lenanya itu...Razz melihat keadan Sera sambil tersenyum sinis 😏dekat Sera "alaa kau tak payah la tutup badan kau tu sebab aku dh tengok semua sekali dan dapat rasa lagi"... Sera terus pandang lelaki tersebut dan sambung menangis lagi😭...
End Sera p.o.v
Razz p.o.v
Razz dia sebenanrnye dah sedar sejak Sera tersedar dari pengsannya...dia saje tidur untuk melihat reaksi Sera...Mula ii dia nk biarkan je tapi sampai Sera nangis dia bangun dari tempat tidurnye..." alaa kau tak payah nak tutup badan kau tu sebab aku dah tengok semua dan dapat rasa lagi"padahal dia tak buat perkara tu pon sebab dia nk buat bende tu selepas dia dan Sera kahwin nanti...
tiba ii tangisan Sera makin deras dan Razz terkejut dengan tangisan Sera...tetiba rasa bersalah pulak dekat Sera sebab niat dia nak kenakan Sera...tapi dia rasa benda yang dilakukan pada Sera terlalu kejam....
Razz mengambil tempat duduk bersebelahan Sera dan memeluk Sera..."dah jangan nangis lagi...nanti kau mengandung anak tu ikut perangai kau kuat menangis..."makin kuat Sera nangis...
Aduh aku ni nk pujuk ke nak kena kn dia lagi🙇..."tak payah la nangis...aku janji aku bertanggungjawab ke atas diri kau...dah ii.."dia memeluk Sera untuk meredakan Sera...tiba ii tangisan Sera tak kedengaran lagi...dia melihat Sera dan rupa-rupanya Sera tertidur sebab nangis banyak sangat...dia meletakkan Sera semula di tempat pembaringan dia bangun dari pengsan...lalu dia bangun pergi mandi dan menyediakan sarapan untuk bakal isterinya itu...
End Razz p.o.v
Maaf sebab baru update cerita ni...aku sekarang tgh busy buat persediaan utk sambung belajar bln 8 nnt..doa kan aku tau supaya aku dpt tamatkan pengajian diploma aku dengan baik...xde ulang paper ke ape ke....ok tq guys suppor aku walaupon cite aku ni x de la best sgt...esok klau aku x busy aku update lagi ok...
YOU ARE READING
Psiko Love
FantasyAku x pndai buat sinopsis....so korang bace je la ...hope best la bgi korang...cite aku sje ii je reka