BAB 3

897 7 0
                                    

SERA p.o.v

Haih gila punye orng...nk jadikan hak milik dia sorang...dia fikir diri dia siapa nk cop aku ni milik dia...bila di fikirkan balik bnde yg dia ckp tu buat aku tak sedap hati dan buat kple aku serabut je la..baik aku main fon or baca novel..

Owh ye Sera ni kaki novel tau...novel yg tebal mcm kamus pon boleh abis dlm 2-3 hari je dia baca...

Skip...

Esok Sera pergi ke kolej mcm biasa...dia kluar rumah pagi kerana dia ingin menghirup udara pagi yg nyaman dan menenangkan tu...tanpa dia sedar tiba²...sebuah kereta berhenti dihadapan nye keluar seorang lelaki yg wajah nye ditutupi dgn topeng...lelaki tersebut menekup mulut Sera sehingga menyebabkan Sera pengsan dan lelaki tersebut membawa Sera pergi jauh dri kawasan bandar...lelaki tersebut membawa Sera pergi sebuah hutan yg tiada siapa pon yg prnh datang ke situ sbb hutan tu milik lelaki tersebut...sesiapa sahaja yg masuk ke dlm hutan tu tdk akn dpt keluar sbb hutan tersebut dijaga oleh beberapa ekor harimau yg pelbagai jenis...hanya pemilik hutan tersebut yg blh masuk kerana harimau tersebut haiwan peliharaan dia...jadi Sera x blh lepas kn diri sbb ada penjaga hutan yg akn makan sesiapa sahaja ug masuk ke situ...

End Sera p.o.v

(Owh mse awal pagi tu tiada siapa pon dkt luar di kawasan rumah Sera..so xde siapa pon tau Sera kne culik dan ambik masa 3 jam utk sampai ke hutan tersebut)

Razz p.o.v

Akhirnya kau telah menjadi milik aku syg...bisik Razz ke telinga Sera...Razz sangat gembira sbb orng yg dia nk jdi kn miliknye dh berjaya...

Stelah smpai rumah yg dibinanya jauh dri bndar dan hutan tebal itu...Razz mengangkat badan Sera masuk ke dalam rumah dan meletakkan nye di atas katil dlm bilik dia dan Sera...selepas itu Razz ambik keputusan utk bersih kn dirinye sblm membuat kan makanan untk dirinya dan kekasih hatinye itu...

Skip...

Selesai mandi Razz terus ke dapur utk memasak...

Skip...

Setelah selesai masak dan menghidangkannya di dulang utk dibawa ke bilik sbb dia ingin makan bersama Sera...

Dia masuk ke bilik dan melihat Sera belum sedar kn diri lagi...dia meletakkan dulang di atas meja dan duduk di sebelah Sera sambil melihat kecantikkan Sera...sedang seronok melihat wajah Sera...Sera sedar dri pengsan...buka sahaja matanya dri pengasan tu dia terus menjerit dan tampar muka Razz...Razz terkedu dgn tindakkan drastik Sera tu dan melihat mata Sera dgn pandagan tdk puas hati...

Terima kasih sbb baca cerita yg aku buat ni walaupon x beberapa best sgt...lps ni aku akn up lagi cerita ni sampai habis wlaupon slow ii...bln 8 nnt aku dh mula study so mungkin lgi slow dri yg skrng ni...

Psiko LoveWhere stories live. Discover now