Tři dny do Vánoc

926 71 1
                                    

,,Miss Collier," ozvalo se nade mnou.
,,I'm sleeping. Get out," zamumlala jsem a vynaložila veškeré úsilí, abych se otočila na druhý bok.

,,She's like her dad," utrousila tiše osoba a to mě donutilo prudce otevřít oči a posadit se. Po délce páteře mi přeběhl tlak a ostrá bolest vystřelila do mého pravého žeberního koše, což byl náznak toho, že né všechny mé nápady jsou dobré.

,,What did you say?!" vyštěkla jsem na černocha, který stál vedle mé postele.
,,I said you are as hard-headed as your father," vydechl.

,,You don't know my father!" vykřikla jsem naštvaně.

,,I know," zavrtěl záporně hlavou a vyvrátil tak mé tvrzení. Jak může někdo jako on, černý Američan s plešatou palicí a páskou přes oko tvrdit, že zná mého otce.

,,Jak se opovažuješ..?" vydechla jsem rozzlobeně. Byla jsem zmatená a rozčílená. Tolik otázek a žádné odpovědi. Před očima se mi vybavil nezřetelný obraz dvou lidí, mladých mužů.

Jeden byl až nápadně podobný černochovi, který stál přede mnou a měl jasné barvy, na rozdíl od dvojce, která stála na druhé straně pokoje u zdi a podávali si ruce. Ten druhý měl tmavé a husté vlasy, světlé oči překryté brýlemi a široký úsměv s ďolíčky. Měl na sobě světle šedý oblek a kravatu asi ve stylu devadesátých let, stejně tak jako černoch, jehož oblek byl tmavé barvy a světlá kravata s celým outfitem výrazně kontrastovala.

,,Tady jsou mé návrhy, pokud se nevrátím, prosím nechť jsou u Vás v bezpečí," prosebně podal brýlatý muž svému společníkovi černý kožený kufřík. Černoch nechápavě nadzvedl obočí.
,,Nevěřím svému světu, je nebezpečný, Nicku, a představa, že se návrhy dostanou do špatných rukou se mi příčí stejně jako fakt, že moje dítě bude vyrůsta v nevědomosti o mně," povzdechl si majitel kufříku.
,,Budu ho hlídat jako oko v hlavě," ujistil ho Nick s úsměvem.
,,To poslední jsi moc neuhlídal," podotkl se smíchem ten brýlatý a podal bezstarostně kufřík černochovi. Jakoby z něj veškeré obavy a napětí opadly i s břímětem, které vlastnictví kufru neslo.

,,Kdy tě můžeme čekat Harley?" zeptal se zaujatě Nick, ale kufřík jeho hlas neodlehčil.
,,Můj výzkum je vzácný a pro lidstvo důležitý z čehož vyplývá, že můj život je navlásku, ale musím se vrátit domů. Mám těhotnou ženu a chci předat své vědomosti dál. Čas tady plyne trochu jinak než u nás, ale podle vašeho kalendáře bych se chtěl do několika let vrátit. Budete mi chybět, nezapomeňte pozdravovat Coulsona," pokýval hlavou Harley.
,,Jistě, doufám, že váš potomek bude Joseph," ušklíbl se černoch a vytasil tak zářivé zuby.
,,Doufejme."

Víc jsem nezaznamenala. Obraz se rozplynul a s ním i veškerá naděje, že zjistím, jak se odsud dostat.
Harley. Táta.

Pohledem jsem střelila po černochovi. Měl stejné rysy jako ten druhý muž.
,,Where is it?" zeptala jsem se pomalu ale jistě. Jeho výraz zamrzl.
,,Slíbil jsem, že ho nedám z ruky," odpověděl příkře.
,,Slíbil jste, že ho budete hlídat jako oko v hlavě," upozornila jsem. Neodpověděl.
,,Jmenujete se Nick Joseph?" zeptala jsem se. Nepatrně přikývl.
,,Moje jméno zní Kaitlyn Josephine Collierova a pokud mi chcete pomoct a uctít tak starého přítele, dejte mi ten kufřík," rozkázala jsem přiškrceně a sama se pozastavovala nad rozsáhlostí mé anglické slovní zásoby.

,,Nevrátil se," zavrtěl pochybně hlavou a založil si ruce na prsou.
,,Byl otráven. Přesně před šesti lety a pěti měsíci našeho kalendáře zemřel na otravu, protože jeho výzkum byl nadmíru zajímavý a důležitý, také se dal velmi snadno zneužít. Každý chce cestovat realitami, vesmíry a galaxiemi, nemám pravdu?" nadzvedla jsem obočí a opatrně se postavila, přčemž mi zase vystřelila bolest do oblasti hrudníku.

,,Kde je ten kufřík?" sykla jsem a udělala krok k muži v koženém plášti.
,,Kde je, Nicku?"

,,Jsou pryč!" vběhl do místnosti agent, který byl příčinou mého zranění. Probodla jsem ho nenávistným pohledem, a pak se zase otočila na Nicka.
,,Kdo, agente Bartone?" zeptal se černoch, i když mu to muselo být nadmíru jasné.
,,Karolline Collierova a kufřík pana Harleyho," vydechl agent. Z úst se mi vydral neurčitý zvuk a já padla na kolena.

,,Najděte ji! Je nebezpečná!"

Dcera Smrti (Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat