Sziasztok ! Itt a kövi rész remélem tetszik❤️
De szerintem menjünk egy kicsit messzebb és akkor bisztonságban tudunk beszélgetni. - mosolyodott el.
Így is tettünk elmentünk oda ahol tegnap éjjel táboroztunk. Leűltünk, jobb oldalamra Itachi bal oldalamra Hana.
- Na szóval. Mit is szeretnétek tudni? - kérdezte Itachi
- Hát úgy kb mindent. - feleltem.
- Hát jó de akkor figyeljetek - vett egy mély levegőt, amit utána kifújt és kezdte- Na szóval Manami már tudja hogy én nem teljesen önszántamból hagytam ott Konohát hanem a 3., Danzou és az öregek kérték tőlem.
Ők mondták hogy mészároljam le a klánom. De Manamit és bàtjait nem tudtam volna megőlni meg persze Sasukét sem. Így Manamiék velem akartak jönni de én nem akartam hogy az egész életüket elszúrják. Ezért mikor sikeresen kimenekültek a határba leütöttem őket és ott hagytam a konohai anbuknak. Én pedig beálltam az Akatsukiba.
- Ez szép és jó de miért ne mehettünk volna veled? - háborodtam fel.
- Először is nem akartam hogy szökött ninják legyetek, evvel csak nektek akartam jót másodszór pedig kellett valaki aki vigyáz az öcsémre.
- És ezt ki veszi be? Gyerek korod óta ismerlek Itachi evvel nem győztél meg. - felkelltem és elindultam valamerre. Igazából nem tudtam hogy merre csak el innen. Mindig féltettem őt erre ő a fejemhez vágja hogy kellett valaki aki vigyáz az öccsére. Elég messze sétáltam a többiektöl már pont akartam visza fordulni amikor megéreztem egy chakrát mögöttem. Ninja ként cselekedtem és előkaptam egy kunait de mikor megláttam hogy csak Itachi az eldobtam a kunait és megfordúlva főlnéztem rá.
- Sajnálom. A többiek elött nem mondhattam. Nem tudtam volna soha megbocsátani magamnak ha velem jöttök és meghal valamelyikőtök a bátyjaid tudom mennyit jelentenek neked. Te pedig többet jelentessz nekem mint a saját életem. Mert te vagy a legjobb barátom.
- Szeretlek Itachi-mondtam és megöleltem. Tudta hogy ezt a szeretleket barátságból értem szóval nem is kellett magyarázkodnom- Manami itt az Akatsuki. - ordított oda hozzánk Hana
- Megyünk.
Visszamentünk a többiekhez Itachi utoljára megölelt és elment valamerre. Mi pedig úgy csináltunk mintha nem tudnánk a 2 Akatsukis tag érkezéséről. Leültünk és elkezdtünk beszélgetni. Tök hülye témákról amikről egy anbu sohasem beszél pl hogy van anyud? Meg. Megszerezted a chunin rangot. Hát igen direkt lefokoztuk magunkat a szemükben hogy könnyebb dolgunk legyen. Már vagy két perce figyeltek minket amikor elővettem egy kunait meg egy rongyot és ugy csináltam mintha most a kunait tisztitanám a többieknek is leesett hogy ha támad az ellenség nem kell akkor kapkodnom a kunaiért hanem kéznél lesz. De azért a katanám is ott volt mellettem.
Aztán a következő pillanatban támadásba lendűlt a két tag. Megfogtam a katanám és azt magam elé tartva néztem végig a tagokon az egyik egy báb volt, a másik meg egy sárga hajú.
Á szóval Sasori és Deidara. Rengeteget tanulmányoztam az Akatsukiról szóló mappát igy elég sok dolgot tudok róluk. Deidara robbantgat Sasori meg bábbal harcól az én tűz elemem jó lenne a bábok ellen de a robbantgatósnak a gyengéje a villám igy tuti hogy ő vele kell harcolnom a többiekre bízom Sasorit.
- A tiétek Sasori a bábos.
Rögtön oda rohantak én pedig Deidarát céloztam meg
- Jó sokat tudsz az Akatsukiról.
- Minden kűldetésen jól kell szerepelnem. - mondtam.
Villám elemmel támadtam amitől persze félt igy nem tudott anyira jól harcolni. Mögé teleportáltam és kapott egy szép nagy Rasengant
amitől minimum repűlt 10 métert, és azért kapott egy jelölést is hogy könnyebb dolgom legyen ( olyan jelölést ami a kunain is van ). Oldalra néztem a többiekre akik eléggé rosszul álltak . Segítenem kell.A katanámba vezettem egy kis áramot és egy jó mély sebet vágtam áldozatom vállába , ha szerencsém van akkor ennyitől lenyugszik. A mély seb miatt és az akkora már elég nagy vér veszteség miatt, ellenfelem kidőlt, megőlni viszont nem tudtam volna hiszen a többiek élete forog kockán, és minél többet várok annál nagyobb sérüléseket szereznek.
Mennem kell segíteni a többieknek. Mindeggyikük sápadt volt és allig állt a lábán, de legalább időt tudtak nekem nyerni. A Sasori nevű tagról lekerült a báb igy egy vöröshajú, kicsit fiatalabb nálunk...
na egy gyereket láttam. Sok kunait láttam és a végük mindnek fekete volt. Szóval drága Akatsukis tagunk a mérgek mestere, sietnem kell ha élve akarom tudni a többieket.
Elmenekülni nem hiszem hogy, hagyna így valahogy lekell győznöm vagy legalább hatástalanítani egy időre. Eldobtam egy kunait ami mögé, a homokba szúrodott oda teleportáltam és megjelőltem Sasori hátát igy mindig oda tudok majd teleportáli ahol ő van. Ő elugrott és az eggyik működő bábját felemelve kezdett támadni. Az egyik kazekage volt a báb. Homokkal támadott, homok ellen a viz jó.
Aha de jó nincs víz elemű chakrám akkor egy másik módszer. Amikor a báb már majdnem elért, Sasori mögé teleportáltam és kapott egy rasengant. De megfogtam a kezét és igy nem repűlt el kapott még egy villám gömböt ( chidori féleséget , majdnem olyan volt amilyet Kakashi szokott hasznáni ) és elterült a főldön. Én a sok chakra veszteség miatt ami az elemek váltogatása és a sok teleportálás miatt van térdre rogytam mert elkezdtem szédülni. Egy pár percig ott voltam és csak űltem a földön amikor erőt vettem magamon és oda mentem a többiekhez úgy ahogy megvoltak még de mint ahogy látom a méreg gyorsan terjed igy amig nincs ellenszer addig bírják ki. Itachi is előjött és segített a többieket egy fa törzséhez messzebb lévő fa törzséhez vinni.- Ugye tudod hogy ennyitől nem halltak meg? - utalt az Akatsuki tagokra.
-Tudom , de most nem is tudom megőlni öket , elfogyott a chakrám. Márcsak annyi van hogy , talán az eggyiküket megtudom gyógyítani. - néztem rá a többiekre- És amugy meg az infórmáció szerzés volt a cél nem a megölésük, bár az sem lenne baj ha kinyiffana pár.
YOU ARE READING
Vörös villanás /átírás alatt/
FanfictionUchiha Manami a vörös villanás egy félelmetesen erős anbu története aki szüleit elveszti majd szőrnyű döntéseket kell meghoznia, mindezt Konoha és a barátai érdekében... Elkerül Orochimaru hoz és egy tőle sokkal vérfagyasztóbb emberhez is. Jó vagy...