Bunların bir hayal olduğunu ve zihnimin bana oyun oynadığını düşündüm. Ardından gözlerimi kapatıp 5 saniye sonra derin bir nefes alarak yeniden açtım. Ve gördüğüm şey şok ediciydi. Annem ve babamın yatak odasındaydım, ve duvarda büyük bir tablo takılıydı. Tablodaki resim annemin gelinlikle olan fotoğrafıydı. Ama üstü kanlıydı ve çizilmişti. İçimden"umarım bunlar bir rüyadır. Ve ben bu rüyanın bir an önce bitmesini istiyorum. " diye geçiriyordum. Odadan tam çıkacakken arkadan bir sandık düşmüştü. Çok korkmuştum ama o sandığı açıp içindekilere bakmalıydım. Gerçekleri öğrenmeliydim. İçimden bu sandıktan yaşanan olayları açıklığa kavuşturacak bir yazı, resim veya ses kaydı çıksın diye dua ediyordum. Sandığı açtım içinde bir pentagram ve harita çizili bir kağıt duruyordu. Kağıdı elime aldım. Arkasını çevirdiğimde ise kağıdın arkasında "BU İŞE HİÇ GİRMEMELİYDİN. SENİN DE SONUN ONLARIN Kİ GİBİ OLACAK." yazıyordu. Kağıdı okuduğumda şoka girmiştim. Ama artık çok geçti arkamdan birinin bana doğru geldiğini hem hissediyor hem de ayak seslerini duyuyordum. Ve ne yapacağımı bilemez, korkulu ve heyecan dolu gözlerle kapıya doğru bakıyordum. Kapı yavaş yavaş açılıyordu. Kapıyı açan kişi yada her neyse bana şunları söylüyor ve kahkaha atıyordu. "BOŞUNA SAKLANMA SENİ GÖREBİLİYORUM. EĞER İSTEDİKLERİMİ YAPARSAN SANA ZARAR VERMEYECEĞİM. EĞER YAPMAZSAN SENDE ONLAR GİBİ YA BİR EŞYA YADA BİR MEZAR TAŞI OLACAKSIN. HAHAHAHAHA." Kalbim çarpıyordu. Nefes almakta zorlanıyordum. O an o şeyin geldiği yöne doğru( yani odanın kapısına kadar) koştum. Peşimden geliyordu. Ama koşmaya devam ediyordum.